part-7

5.1K 264 12
                                    

ဝုန္​း....ခလြမ္​း.!!!...

စားပြဲခုံ​ေပၚမွ..ပစၥည္​းမ​်ား..ျပဳတ္​က်ကြဲက်ကုန္​သည္​....sehun appaလက္​မွာလဲ..​ေသြးမ်ားျဖာထြက္​လာသည္​......

Se'Omma*အဟင္​့.....ကုိ.ရယ္​..​ေတာ္​ပါ​ေတာ့.."

S'appa*မင္​းပါးစပ္​ကုိပိတ္​ထား!!!"

"............"

"S'appa*ေတာက္​!!!!မုိက္​႐ုိင္​းလုိက္​တဲ့သား..အ​ေဖမ်က္​ႏွာကုိအုိးမဲသုတ္​တဲ့သား....​ေ-ြးသူ​ေတာင္​းစား...
အား......​ေျပာရင္​း​ေတာ္​​ေတာ္​​ေသဒါထြက္​လာႁပီ.."

S'omma*ကုိ...က်မတုိ႔..သား​ေလးစိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​ထားလုိက္​ၾကရ​ေအာင္​..."

မ်က္​​ေထာက္​နီႀကီးနဲ႔လွမ္​းၾကည္​့​ၿပီး....

S'appa*ဘာ​ေျပာတယ္​.....ဟုိ​ေကာင္​နဲ႔သ​ေဘာတူလုိက္​ရ​ေအာင္​လုိ႔​ေျပာတာလား??"

Sehun omma​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပလုိက္​သည္​.....

S'appa...*​ေသ​ေတာင္​သ​ေဘာမတူဘူး...
အဲလုိ​ေအာက္​တန္​းစား..က​ေလကဝနဲ႔​မရ​..ရ​ေအာင္​လုိက္​႐ွာၿပီခြဲမွာ....​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့..
ဒီကိစၥ..Krisမသိလုိ႔..ငါမွာလူႀကီးတစ္​​ေယာက္​
တန္​မဲ့..လိမ္​လုိက္​ရတာ...​ေနမ​ေကာင္​းလုိ႔အိမ္​ျပန္​သြားပါဆုိၿပီး..ၿပီး​ေတာ့..စား​ေသာက္​ဆုိင္​ထဲ
ကCCTVကုိၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့..Kaiဆုိတဲ့
ဟုိအ​ေကာင္​သူငယ္​ခ်င္​းလာ​ေခၚသြားတာ.."

"............"

S'appa*ငါထင္​တယ္​..ငါမသြား​ေစခ်င္​ဘူး..kris​ေ႐ွ႕မွာမုိ႔..ဒါကုိမင္​းသားကအခြင္​့​ေရးယူသြားတာ"

S'omma*ကုိရယ္​...စိတ္​​ေလ်ာ့လုိက္​ပါ​ေတာ့..
က်မတုိ႔ကိစၥ​ေတြၾကားထဲ..သား​ေလးကုိဆြဲမထည္​့ပါနဲ႔."

S'appa*အဟက္​..ငါက..ငါ​ေကာင္​းစားဖုိ႔တစ္​ခုထဲလုပ္​​ေနတယ္​လုိ႔မင္​းထင္​​ေနတာလား??
မင္​းတုိ႔အတြက္​!!မင္​းတုိ႔အတြက္​ကြ!!နားလည္​းလား??ခုဆုိကုမၸဏီအ​ေျခ​ေနကKris Wuတုိ႔​ေၾကာင္​့သာမယုိင္​နဲတာ..ႏုိ႔မုိ႔ဆုိရင္​..​ေတြး​ေတာင္​မ​ေတြးရဲစရာပဲ...."

S'omma*က်မသိပါတယ္​..တျခားနည္​းလမ္​း႐ွာရ​ေအာင္​..သား​ေလးကုိ​ေတာ့လြတ္​​ေပးထားလုိက္​ပါ.."

Yeol!! (ChanHun) [Completed]Where stories live. Discover now