part-21

3.5K 346 20
                                    

"KyungSoo မင္​း​ေျပာတာ​ေတြတကယ္​ပဲလား???"

"ဟုတ္​တယ္​ Sehunကုိယ္​တုိင္​က်​​ေတာ္​ကုိဝန္​ခံခဲတာ..Chanyeolshi.."

Chanyeolထုိင္​ခုံ​ေပၚတုန္​တုန္​ယင္​ယင္​ထုိင္​ခ်လုိက္​မိသည္​....မွားၿပီ..က်​ေတာ္​အရမ္​းမွားသြားၿပီ....

"Chanyeolshi ဒီကိစၥမွာဘယ္​သူအမွားမွမဟုတ္​ပါဘူး..ခင္​မ်ားလည္​းမသိလုိ႔ျဖစ္​ခဲ့တာ​ေလ..."

Chanyeol​ငုိရင္​းေခါင္​းခါကာ..

"မဟုတ္​ဘူး  Sooငါအရမ္​းမွားသြားၿပီ...ငါသူ​ေပၚမွာယုံခဲ့သင္​့တာ...ယုံၾကည္​ခဲ့ရမွာ.."

"Sehunကခင္​မ်ားကုိခုခ်ိန္​ထိခ်စ္​​ေနတုန္​း.."

"ငါသိတယ္​ ငါ​ေတာ္​​ေတာ္​မုိက္​မဲခဲ့တာပဲ..
သူလာ႐ွင္​းျပတာ​ေတြကုိယုံၾကည္​​ေပးခဲ့ရမွာ.."

"ခုလည္​း​ေနာက္​မက်​ေသးပါဘူး..ဒါမဲ့..ခင္​မ်ားသူ႔နားကုိျမန္​ျမန္​ျပန္​သြားမွျဖစ္​မယ္​.."

"ဘာလုိ႔လဲ.."

"သူမွာႏွလုံး​ေရာဂါ႐ွိ​ေနတယ္​..အာ့တာကခြဲစိတ္​မွျဖစ္​မယ္​..ဒါမဲ့Sehunအရမ္​း​ေခါင္​းမာတယ္​..
အင္​း​ေပါ့ပုိက္​ဆံမ႐ွိတာလဲပါတယ္​.."

Chanyeolခ်က္​ခ်င္​းမတ္​တပ္​ထရပ္​ကာ..

"ငါအန္​ကယ္​ဆီသြားရမယ္​..."

"ဒါအျဖစ္​သင္​့ဆုံးပဲChanyeolshi..႐ွယ္​ယာ​ေတြျပန္​​ေတာင္​းၿပီး..Sehunကုိကယ္​တင္​​ေပးပါ"

Sooသိ​ေနတာလား??ဒီကိစၥ​ေတြဘယ္​လုိသိ..
အာ..ခုခ်ိန္​အာ့တာ​ေတြအ​ေရးမႀကီးဘူး..

ခုကအ​ေရးႀကီးတာ..အန္​ကာ္​ဆီသြားဖုိ႔ပဲ..

Chanyeolတုိက္​ခန္​းအျပင္​ထြက္​လာ​ေတာ့Kaiကတံခါး​ေ႐ွ႕မွာရပ္​​ေနသည္​...

"Chan ဒီလု္​ိ​ေလးပဲ​ေနသြားလုိ႔မျဖစ္​ဘူးလား?"

"Kaiငါသူ​ေပၚမွာ အမွားအႀကီးႀကီးလုပ္​ထားတယ္​ဆုိတာမင္​းသိပါတယ္​...အာ့တြက္​ငါျပန္​​ေပးဆပ္​သင္​့တယ္​...."

Chanyeolအ​ေလာတႀကီးထြက္​သြားသည္​..

"ကံ​ေကာင္​းပါ​ေစ Chan.."

.........................

"Hyung..Geအ​ေျခ​ေနဘယ္​လုိလဲ??"

"အင္​း..နည္​းနည္​း​ေတာ့တုိးတက္​လာပါတယ္​."

Yeol!! (ChanHun) [Completed]Where stories live. Discover now