1. Kim jestem?

17 0 0
                                    

Więc zaczne od tego, że nazywam się Emili Evans. Pochodze ze wsi, a dokładniej z Zagórza, jest to miejscowość niedaleko Rzeszowa. Jednak nie mieszkam tam, ponieważ przeprowadziłam się do Bełchatowa. Czy jestem szczęśliwa z tej zmiany? Nie. Ale dlaczego, dowiecie się potem. O sobie moge powiedzieć jeszcze że jestem w 1 gimnazjum, mam około 170cm wzrostu, przy czym jestem chuda. Moje włosy są brązowe, oczy ciemne, cera jasna, a twarz pokryta piegami. Podobno wydaję się miła i spokojna, ale jak chce to umiem postawić na swoim. Interesuje się śpiewem, tańcem, grą w siatkówkę oraz na gitarze. W wolnym czasie lubię słuchać muzyki i czytać książki. Skoro mowa o muzyce to wspomne tylko, że jestem fanką One direction i Sylwii Przybysz. Zespół raczej znany jednak wspomniana wokalistka już pewnie trochę mniej, ale to nie jest ważne. W poprzednim gimnazjum, miałam trójkę przyjaciół, Maxa, Dagmare i Łukasza, z tą dwójką  znam się od podstawówki, a Maxa poznaliśmy w nowej szkole. Z resztą klasy żyłam w zgodzie, podobno byłam jedną z bardziej lubianych osób. Uczyłam się nie najgorzej, ale nie byłam prymusem. Wydaje mi się, że jestem humanistką bo zawsze lepiej szło mi z historii i różnych języków niż matematyki i innych tego typu przedmiotów na których trzeba liczyć. Umiem mówić w dwóch językach obcych, po angielsku i trochę po niemiecku. Moim marzeniem zawsze było pojechać na koncert wcześniej wspomnianych idoli. Jestem ekstrewertykiem, nie lubie samotności, wolę przebywać z ludźmi, a szczególnie z moimi przyjaciółmi.
Jestem jedynaczką i mieszkam z mamą ponieważ  mój tata pracuje w Niemczech i rzadko się widzimy. Zwierząt nie mam, ale od zawsze chciałam mieć kota. Teraz jak już mniej więcej wiecie kim jestem mogę przejść do mojej historii i tego skąd wzięłam się w Bełchatowie.

Dziękuję za przeczytanie tego niedługiego rozdziału. Jest to moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość. Jeżeli popełniłam jakiś błąd napisz mi w komentarzu.
Mam nadzieję, że nie jest najgorsze, jeżeli chcesz napisz mi o nim swoją opinię. :)

New life.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz