Ma numesc Andreea . Am 16 ani . Si sunt batjocora tuturor... singura prietena este verisoara mea . Stau doar cu tata . Mama a murit din cauza vampirilor. A ! Ce nu vam zis?!?! Stau intr.un oras in care vampiri domnesc. Bine inafara de padure. Acolo domnesc Varcolaci ca mine. Dinou . Nu vam zis ca sunt varcolac??. Dar tot trebuie sa merg in oras din cauza scoli. Din fericire mai sunt si uameni in a cest oras. Imi fine . Trebuie sa ma trezesc ca sa merg la scoala.
Andreea(An):-Taci odata !!! Ceasu drequ' !!!
Tata :-Andreea!!! Hai la scoala!!!!
An:-Da ! Vin , vin...!
Tata:-Pai hai mai repede ca intarzi!
Cand ajung in bucatarie. Il intampin pe tata. Si incep sa mananc dupa sa merg la inchisoare .... pardon scoala.
Cand ajung la scoala ma pun in ultima banca. Dupa cateva minute incepe ora. Profa intra in clasa cu inca cineva. Nu il disting prea bine. Cred ca este un el .Nu bag in seama ce zice doamna. Si asa imi pun capul pe banca. Pana cand o aud pe doamna cum tipa la mine. Atunci incep sa o ascult.
Doamna(Do):-Bun deci acesta este noul vostru coleg. Daniel.
Daniel(Da):-Buna!
Se uita ciudat la mine. Dar nu imi pasa. Doamna spune ca va fi colegul meu de banca. Sincer mai bine ma sinucid .... imi fine . Orele au trecut repede . Nici nu am vorbit cu nimeni . Nici nu am raspuns chit ca stiam raspunsul la toate intrebarile . Acum ma duc sa iau ceva din piata .
Ma opresc la un stand ca sa iau ce imi trebuieAn:-Buna ziua... asi vrea....... tu?? Vanzatorul era fix noul meu coleg!!!
Da:-Buna... tu trebuie sa fi Andreea... nu??
An:-Mda... imi fine ... ce faci aici??
Da:-I tin locul unui prieten de familie mai vechi... tu?
An:-Serios.....
Da:-Ce???
An:-Nimic... imi fine imi dai terog....
Da:-Inainte sa imi ceri ceva . Asi vrea sa te invit sa bem ceva.
An:-Mda bine.... mai bine iau ce imi trebuie din profy.
Da:-Deci... vi? *face un botic de catelus*
An:-Awwwww . Bine....
Sa imi bag ceva in boticul de catelus. Nici o data nu l.am putut refuza!!!
Ajung acasa. Raman stana de piatra cand il vad pe tata intins pe jos intr.o balta de sange.Incep sa plang. Vad ca este un bilet pe masa de langa el...
"Draga Andreea . Vreau sa te informez cu faptul ca toata familia ta este urmarita de vampiri. Tatal si mama ta au trebuit sa se sinucida inainte sa i omoara vampiri. Am dori sa te predai vampirilor. Esti ultimul varcolac in viata asa ca nu ai nici o sansa.
De la :
Printul vampirilor Alex"Ce naiba!! Gata!!! Nu mai rezist... ma voi duce si eu ca si ai mei . Nu vreau sa devin sclava Vampirilor!!! Incep sa pang. Imi pun o melodie de la trupa Vampirii . Ciudat ca este trupa mea preferata dar eu urasc tot ce tine de vampiri. Si iau cutitul si il indrept spre inima si.....
SUSPANS ....
VA PLACUT??? MAI VRETI SA O CONTINUI??
ORI CUM CARTEA ASTA O DEDIC:
AlexandraCrestin
UnicornGirl92
Angell_Angelique
proboteanuclaudia
_-Sinister-_
we-must_be-killers
Zoro_201
o_criminalaSPER CA VA PLACUT. PA!!
CITEȘTI
Vedeta Vampir 2
Vampire???:-Cine p*la mea esti ???:-Cineva de care nu iti pasa! Acum hai!!!!! Nu mai sunt aceliasi personaje. Dar sunt la fel de ciudate. ATENTIE!!! POATE CONTINE GRESELI DE ORTOGRAFIE!!!