capitolul 2

16 2 3
                                    

Era.. Daniel... ma ia pe sus si ma duce afara din casa..... pana la o autostrada

Eu:Dece  mai adus aici?

Da:Pentru ca asa am vrut acuma taci! Stai aici!!

El pleaca si ma lasa acolo..... ciudat om.

Daniel pov.

Off... ce incapatanata mai este... ori cum stiu ca nu e om... sau vampir.... dar nu voi lasa pe nimeni sa se atinga de ea! A..adica eu vreau sa o omor primul!! Da... asta am vrut sa spun...

Acuma ma duc la seful meu...

Seful:CE NAIBA TE.A APUCAT!! EA E VARCOLAC!! TREBUIE SA O OMORAM!!
Eu:PAI SI CU AN CUM RAMANE SI EA ERA DOAR UN OM!! PANA M.ATI TRIMIS INTR.O SEARA SA O FAC VAMPIR SI DUPA SA O FAC SA UITA TOTUL!! EA ERA UN OM PE CARE TREBUIA SA IL OMORAM!!!

Seful:NU MA FA SA TE OMOR!!

Eu:FA.O!!

Atunci seful meu zis si fost frate si cel mai bun prieten ma apucat de gat... ma strangea foarte tare aproape ca am ramas fara aier.. pana l.a sunat acea fata An... An era sora noastra mai mica dar... a fost transformata in om... si Fratele meu m.a pus sa o transform dinou in vampir.... nu stiu dece nu a facuto el... dar nici nu imi mai pasa.

Cat timp nu e atent fug inapoi la catelusa mea.... A... Adica la varcolacu ala nenorocit!!

Andreea pov.

Dupa ce a plecat el eu m.am dus... nu aveam dece sa il ascult... nu este seful meu.... asa ca ma.m plimbat pe alungul autostrazi .

Vad ca o masina incetineste. Ba chear se opreste si din ea iese o fata.

Fata:Am...buna ... te.ai pierdut?

Eu:N... adica da.. ma poti duce la cel mai apropiat oras? Terog?

Fata:Da...

~In masina~

Fata:Deci .. cum te numesti?

Eu:Andreea ... pe tine?

Fata:Roxana... dar imi poti spune Roxy.

Eu:Incantata Roxy

Roxana(Ro):La fel

Apoi incepem sa radem... dupa inca cateva minute in care am ras... am pus intrebari personale .. ajungem intr.un oras pe nume Blackrock.....am....ciudat.... am trecut prin el... nu e un oras foarte mare... dar am zis ca e ok...dupa ce ma lasat mi.am cautat un adapost... intre timp dau peste o fetita numita Urechelnita.... am...ciudat... ma intrebat daca l.am vazut pe Ümlaut.... ce nume ciudate au uameni astia....intre timp gasesc o bancuta si o piatra funerara langa...pe ea scria Emma.... eh... macar au si un nume normal in orasul acesta... ma pun si adorm pe acea banca...

Cand ma trezesc vad ca nu mai sunt in Blackrock si sunt la mine in camera..... am ... ciudat...

Cobor jos si il vad pe Daniel facand clatite

Eu:Ce nai-

Da:E..e...e... manierele! Acum ia si mananca

Eu:Nu imi este foame

Da:Bine... atunci mai multe pentru mine.

Eu:Off... dale in coa'

Da:Stiam eu ca iti este foame.

Eu:Dar cum mai gasit si cum de esti la mine in casa? *mancand*

Da:Cum te.am gasit ... nu iti spun ... si cum sunt la tine acasa... pai usa era descuiata.. :)

Eu:Mda...

Da:Acum gata.. hai ca intarziem la scoala

Eu:Bine*luand mai multe clatite cu ea*

In timp ce mergeam ma apuca de mana... ma uit la el .. si se poate vedea ca e umpic rosu la fata... atunci am inrosit si eu.... am stat asa pana la intrare in scoala.. am fugit de langa el imediat ce am intrat... imi era prea rusine... nu ma intrebati dece. Pur si simplu imi era rusine si punct!

Gata calitolul... sper ca va placut... pa!!♥♥♥

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 05, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vedeta Vampir 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum