Początek nowego życia

9 0 0
                                    


  Rok 2017. Michael bardzo zubożał, ponieważ przegrał wszystkie swoje oszczędności w kasynie, więc z tego powodu musiał sprzedać swoją willę i zamieszkać w przyczepie Trevora. Amanda jest z tego powodu bardzo rozwścieczona i chce rozwodu, lecz nie mają pieniędzy nawet na rozwód. Tracey jest zła na ojca i chce go wydziedziczyć. Jimmy natomiast jest obojętny sytuacji, ponieważ zachował sobie konsolę i telewizor. Z powodu braku środków do życia, Michael zatrudnił się do bardzo drogiej restauracji w samym centrum Los Santos, więc musi dojeżdżać autobusem. Wszystko byłoby piękne, gdyby...

 - Nie włożę tego! - wykrzyczał rozwścieczony Michael rzucając jak oszalały rękoma.

 - Ale panie DeSanta, dostanie pan premię! - wytłumaczył widocznie wystraszony menedżer restauracji. -

 ...Nie! - znów powtórzył DeSanta po chwili zastanowienia.

 - To jest $500 na tydzień, jeżeli włoży pan ten kostium! - powiedział menedżer, próbując przekonać Michaela, lecz na próżno.

 - ...NIE!! - wykrzyczał Stanowczym głosem. 

 - Ale takie panie przy kasie bardzo lubią mężczyzn ubranych w...

 - Wychodzę!!

 Michael za wzorowe sprawowanie w pracy dostał propozycję, aby w posadzie kelnera ubierał się w... Różowego królika. Kiedy Michael powiedział Amandzie o tej propozycji, na początku go wyśmiała, a później kazała mu wrócić do pracy i ją przyjąć. Jeśli nie, to wyprowadzi się do mamusi i zabierze dzieci. Więc Michael nie mając wyboru przyjął tę propozycję...  

Bankructwo MichaelaWhere stories live. Discover now