2

124 18 0
                                    

Harijs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Harijs

Harijs bija nesen pamodies no dīvainā sapņa kopā ar Arianu Grandi. Īstenībā, sapnis nemaz nebija dīvains. Dīvains likās fakts, ka viņa sapnī bija amerikāņu dziedātāja un aktrise, kuru viņš nemaz nepazina un nekad nebija saticis.

Harijs pasniedzās pēc sava telefona, kas bija uz naktskapīša blakus mīkstajai viesnīcas gultai. Pulkstens rādīja 7:33 no rīta.

Tā kā bija vēl agrs un brokastis viesnīcas restorānā sākās 8:30, Harijs nolēma pagulšņāt vēl pa gultu. Taču viņa prātā visu laiku atradās miss Grande. Tāpēc viņš paņēma savu telefonu un atvēra attēlu kopīgošanas sociālo vietni Instagram. Neņemot vērā daudzos paziņojumos, par atzīmējumiem bildēs, jauniem sekotājiem un simtiem patīk, kas tiek nospiesti viņa bildēm, viņš meklētājā ievadīja vārdu 'Ariana Grande'.

Drīz vien parādījās vairāki profili un viņš uzspieda uz pirmo piedāvāto profilu -@arianagrande. Viņš pamanot zilo marku ar baltu ķeksīti iekšā, pārliecinājās, ka tas ir viņas oficiālais profils.

Atvēris pirmo bildi, viņš to apskatīja, uzspieda tai patīk un izlasīja bildes tekstu.

"Uz studiju. Un uhh, man bija reāli dīvains sapnis, bet esmu izgulējusies un gatava turpināt darbu ar albumu," viņš izlasīja bildes tekstu, "Neesi vienīgā runājot par dīvainiem sapņiem."

Piesekojis Arianas profilam un apskatījis vēl pāris bildes, Harijs beidzot piecēlās un devās uz brokastīm, lai vēlāk varētu doties uz mēģinājumu un sagatavoties kārtējam koncertam šajā tūrē.


sapnis / harianaWhere stories live. Discover now