3

103 18 0
                                    

Ariana

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Ariana

Ariana sēdēja studijā, kamēr viņas menedžeris kaut ko stāstīja par tuvākajiem plāniem saistībā ar darbu albuma tapšanā. Taču Ariana nespēja koncentrēties uz Skota stāstīto, viņas galvā vēljoprojām visu laiku atradās nakts sapnis.

"...un es domāju, ka mēs varētu pieaicināt kādu talantīgu dziesmu autoru, kurš varētu uzrakstīt dziesmu tavam albumam," Skots teica un Ariana nedaudz ieklausījās viņā, "Es kaut kad atradīšu dažādus cilvēkus, starp kuriem varēsi izvēlēties."

"Tagad, ierakstīsim Why Try un atceries, ka rīt pie mums būs Ābels, lai ierakstītu Love Me Harder, tāpēc studijā jābūt agrāk," viņš pateica un gandrīz iestūma Arianu ierakstīšanas kabīnē.

Ariana nopūtās un sāka dziedāt. Taču čirkainais puisis ar vārdu Harijs nekādīgi neatstāja Arianas domas un neļāva Arianai koncentrēties uz dziesmas vārdiem, ko dziedāja.

Kad pēc apmēram piecpadsmit neizdevušajiem ierakstīšanas mēģinājumiem, Skots pārtrauca darbu.

"Stop," viņš iesaucās, "Mēs nevaram šādi strādāt. Ariana, tu visu laiku jauc vārdus! Varbūt šodien paņem brīvdienu un atpūties, lai varam rīt ierakstīt Love Me Harder normāli."

Ariana ātri pateicās menedžerim, apskaujot viņu un paķerot savu jaciņu, viņa atstāja studiju.

sapnis / harianaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن