Mikasa Ackerman 👑

249 19 123
                                    

Aslında Mikasa'dan önce değinmek iediğim başka anime karakterleri vardı (Lucy vb.) ama yakın bir zamanda yaşadığım birkaç olay ve 12. bölümün şerefine bu bölümde biraz Eremika savunacağım.

 bölümün şerefine bu bölümde biraz Eremika savunacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yahu bu ne güzel momenttır ♡

Önemli not: Animede güncel olmayanların okumasını tavsiye etmiyorum *^*

[Reklamlaarr]

Bugün _tsunae hesabımızdan da bir kitap yayınlayacağız ve ilk bölümün konusu Eremika olacak ♡
Bakarsanız sevinirim~♡

[Reklam sonu]

Geldik, benim çileden çıktığım konuyaa. Öncelikle şunu belirteyim:
Ben fanları yüzünden bir karakterden veya shipten soğuyan biri değilim ve açıkcası bunu saçma buluyorum. Bu yüzden gerçekleşmeyeceğini ve ortaya çıkmasının bile saçma olduğunu bilsem de Ereri shipini severim. Ve benim shiplerime veya sevdiğim karakterlere saygısızlık yapmadıkları sürece Ereri fanlarına karışmam.

Amaa sen gel, sırf saçma salak bir nedenden dolayı Mikasa'yı sevme; hatta onunla da yetinme, panona hakaret içeren şeyler yaz (bkz: Bitchkasa). Sonra bu kız niye çıldırdı.

Neyse sakince açıklayayım. Bu bölümü 3'e ayırdım. İlk olarak Mikasa'nın sevilmeme nedenleri, sonra Ereri vs Eremika World War 3, en son da başka bir karaktere ve shipe değineceğim :'3

Bu arada Ereri shipleyip Mikasa'ya karşı bu tür bir nefret beslemeyen kişilere bir sözüm yok lütfen üstlerine alınmasınlar.

Evet, hadi Mikasa'yı sevmeyen insan gruplarına ve nedenlerine bir göz atalım.

A) "Mikasa'yı gıcık buluyorum"cular:

Çoğu, Ereri shipine engel olduğu için Mikasa'dan nefret etmenin saçma olduğunu fark etmiş ama fandoma ayak uydurmak için başka bahanelerle "Mikasa çok gıcık." diye dolanan insanlardır.

Yaygın bahaneler:

1) Eren'den başkasını önemsemiyor ıyk

Eren'den başkasını önemsemiyor değil, sadece en değer verdiği o. Bir seçim yapması gerektiğinde Eren'i seçiyor olması diğerlerini umursamadığını göstermiyor. Eğer umursamasaydı; saldırdığında Berthold ve Reiner'i öldürebilirdi ama eski arkadaşı oldukları için tereddüt etti (2. sezon 7. bölüm sanırım tam olarak emin değilim), Krista'nın Ymir'i savunmasına bile izin vermeden Ymir'i öldürürdü (2. sezon 11. bölüm). Bunlar en bariz örnekler ve bunların dışında Mikasa'nın diğerlerine de değer verdiğini gösteren birçok sahne var. Eren'i çok seviyor diye kudurup böyle tutarsız bahaneler buluyorsunuz. Alkışlıyorum...

 Alkışlıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fandom'dan Koruma Kitabı 👑 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin