⬆Στη φωτογραφία είναι η Ράνια...το πρόσωπο δεν φαίνεται αλλά στο τέλος θα το δείτε και αυτό😉
-
-
-
-
-
-
-
ΝΤΡΙΙΙΝΝΝ...ΝΤΡΙΙΝΝΝ
"Εε σκάσε πρωινιάτικαα!!" (Και ναι όπως καταλάβατε αυτή είμαι εγώ που βρίζω το ξυπνητήρι μου)
" Ουρανία σήκω παιδί μου θα χάσεις το λεωφορείο!" ( και ναι αυτή είναι η μαμά μου πάντα με το μέλλι στο στόμα...που την βρίσκει την όρεξη πρωινιάτικα?)
" Μαμά πόσες φορές πρέπει να στο πω? Δεν με λέμε Ουρανία!"
Σηκώνομαι από το τα μεταξοτά μου σεντόνια και πηγαίνω στο μπάνιο. Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να κοιταχτώ στο καθρέφτη. Και πιστέψτε με δεν είναι καθόλου καλή ιδέα αυτο! Με το που με βλέπω κάνω ένα βήμα πίσω. Τόσο χάλια είμαι. Τα μαλλιά μου ανακατεμένα από τον ύπνο, την μάκαρα να έχει πασαλιφτεί(το σκότωσα😂) στο πρόσωπο μου όπως και το κραγιόν. Κάνω τα απαραίτητα και μετά κατεβαίνω κάτω στη κουζίνα όπου με περιμένει ένα πιάτο τιγανήτες...ΜΑΜΑΑ...ΣΑΓΑΠΩΩ ΤΟ ΞΕΣΣ ΕΤΣΙΙ?? και ναι σιγά μην μακούσει αφού τα λέω απο μέσα μου.Σήμερα είναι και η μέρα που φεύγουμε και πάμε Ιταλία! Έχω κάτι ρίζες απο Ιταλία οπότε ξέρω να μιλάω. Για λίγες μέρες θα μείνουμε στην θεία μου μέχρι να βρούμε σπίτι λεφτά κτλ.
Όσο για φίλους εδώ πέρα δεν έχω και ούτε θέλω να αποκτήσω...ας ελπίσουμε ότι στο καινούργιο μου σχολείο θα μου φαίρονται καλύτερα."Έχεις ετοιμάσει όλα σου τα πράγματα? Πρέπει να ξεκινήσουμε γιατί το αεροπλάνο θα φύγει χωρίς εμάς!"
"Ναι μαμά έρχομαιι"
Κατεβαίνω κάτω και μαζί ξεκινάμε για το αεροπλάνο.
Μια νέα ζωή αρχίζει και μαζί της θα θα αρχίσουν και τα ψέματα...---------------------------------------------
Γεια σας...Να και το πρώτο κεφάλαιο. Ελπίζω να πήρατε μια γεύση των πραγμάτων στη ζωή της Ράνιας.Τα επόμενα κεφάλαια φυσικά θα είναι και πιο μεγάλα. Είναι η πρώτη ιστορία που γράφω και ελπίζω να σας αρέσει το θέμα...
⬇Στη φωτογραφία είναι η Ράνια...αγνωήστε το όνομα Σάρα😅
YOU ARE READING
"The secrets of love"❤🔎
Teen FictionΗ ράνια είναι ένα κορίτσι όχι και τόσο συνηθισμένο. Μετακομίζει σε μια καινούργια χώρα λόγω των γονιών της που μόλις χώρησαν.Πηγαίνει 1 λυκείου και θέλει να κάνει καλή εντύπωση την πρώτη μέρα αφού στο προηγούμενο σχολείο όλοι την κορόιδευαν.Όμως αυτ...