Prolog

579 17 7
                                    

Cześć! Jestem Rose Black, mam 12 lat i jestem sierotą. Tak jestem sierotą. Ponoć trafiłam tu zaraz po porodzie. Pani Beatris, która jest dyrektorką w sierocincu mówiła mi, że na karteczce która była razem ze mną w koszyku było napisane, że mama umarła zaraz po porodzie, a ojciec uciekł. I tak w to nie wierzę. A tak wogóle w sierocincu jestem ulubienicą dyrektorki i dięki temu mogę chodzić do normalnej szkoły. Chociaż nie, nie jest to normalna szkoła. To jest szkoła dla dzieci z problemami, ponieważ mam ADHD i dyslekcję. Moim ulubionym zajęciem jest czytanie i śpiewanie. Raz pani Beatris przyłapała mnie na śpiewaniu i mówiła, że jeżeli bym chciała to zapisze mnie na kurs śpiewu. I oto takim sposobem stałam się sierotką jeżdżącą na konkursy śpiewu zdobywającą nagrody za 1 miejsca. Dzięki temu zdobyłam stypendium na studia muzyczne. W szkole mam dwoje najlepszych przyjaciół: Percy i Grover. Najlepiej dogaduję się z chłopakami. Dlaczego? Nie wiem.
A wyglądam tak:
Mam długie blond włosy najczęściej związane w kok. Zielono-szare oczy czasem zmieniają kolor na szmaragdowy, jakim cudem, nie wiem. Ubieram się najczęściej na czarno, zielono, lub złoto-żółty. Dzięki nagrodą pieniężnym mogę sobię kupywać ubrania, a nie chodzić w tych szarych sukienkach z sierocińca.
_★♥★_
Witam w prologu. Opisałam tu naszą bohaterkę, czyli Rose. Opis napisałam w takiej jakby formie wypowiedzi Rose.
Pozdrowionka!

W Obozie Herosów | Percy Jackson *ZAWIESZONE NA ZAWSZE*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz