Jin I njegova devojka Milica odlucili su se da se presele u novu vilu koju su kupili te u njoj zapocnu novi zivot.Vila je bila misteriozno sakrivena daleko od ociju javnosti pruzajuci im potreban mir i spokoj.Jin i Milica su se divili novoj vili I bili su presrecni.Nisu se mogli nagledati prelepih tapeta koji su krasili zidove I otmenog namestaja koji je nadupunjavao atmosferu svake prostorije.Svaka soba bila je prica za sebe.Svaka soba imala ja je najmanje jedno ogledalo.Najlepse ogledalo nalazilo se u njihovoj sobi.Ogledalo je imalo prelepe pozlacene okvire .Odmah kod ogledala nalazio se sto na kojem su bile 2 vaze sa cvecem.Jin i Milica cim su usli znali su da ce ovo biti njihova omiljena prostorija.Soba ima ogroman balkon ispred koga se pruzao predivan pogled.Jos su malo uzivali te je Milica otisla u kuhinju da napravi nesto za jelo.Za to vreme Jin se ogledao u ogledalu sobe I divio se svojoj lepot.Nesto kasnije Milica je servirala jelo.Nakon jela ostak dana proveli su u vili.Jin se citav dan gledao u svakom ogledalu kuce a najvise u onom koji se nalazio u spavacoj sobi.Jin nije bio jedini koji se divio svojoj lepoti,Milica je jedva skretala pogled snjega.Obozavala je njegovo li ce I sve sto je imalo veze s njim.Zbog svoje opsjednutosti s njim Milica je Jinu cesto pravila probleme ali on je prelazio preko toga.Sledeceg jutra Jin je rekao da ce povodom useljena u vili napraviti veliku proslavu.Milica se veoma obradovala tome ali raspolozenje joj je odmah splasnulo cim je Jin rekao da ce na proslavu pozvati svoju najbolju drugaricu Katatinu koju Milica ne podnosi jer zna da ona potajno gaji osjecanja za Jina.