Kararina je prisla Jinu I zagrlila ga.Za to vreme Milica je prstala od ljubomore, ali se ipak smirila te joj pruzila ruku sa laznim osmehom I pozdravila je.Nakon nje dosli su I drugi gosti.Vece za sada protice mirno.Nakon nekog vremena Katarina prilazi Jinu I pocinje da prica sa njim.
Katarina:Cestitam ti! Vila je stvarno prelepa.
Jin:Hvala, stvarno jeste.
Katarina:Gde ti je Milica?Cudi me sto nije sa tobom posto te prati gde god da odes.
Jin:Eno je tamo razgovara sa rodbinom,nisu se dugo videli.
Katarina:Eno vidim je kako me ljubomorno strela pogledom.Ja stvarno ne razumem kako je ti trpis?
Jin:Stvarno ne znam.Nekad stvarno preteruje I njena ljubomora me dovodi do ludila.
Katarina:Ja ne razumem zasto je ne ostavis sto nebi nasao bolju.Nadji neku koja te dobro poznaje I koja ce te stvarno voleti.
Jin:Ali ona mene stvarno voli, podrzava me I uvek je odana.Ipak njeni ispadi su postali sve cesci I nepodnosljiviji, ne mogu vise ni da je prepoznam.
Katarina:Ja mislim da je stvarno vreme da prekines s njom.Nije ona vredna tvojih zivaca.Sa njom samo gubis vreme.
Jin:I meni se cini tako, ali ne mogu je samo od jednom ostaviti, ne zelim da je povredim.
Katarina:Ja mislim da nema vise smisla da cekas.Sto puta sam ti rekla da ona nije za tebe,konstantno ti pravi ljubomorne scene I sramotite pred svima.
Jin:Razmislicu jos u tome.
Za to vreme Milica je slusala konverzaciju te im je lagano sa osmehom prisla.
Milica:Pa ocemu ces ti to da razmislis?
Jin se naglo trze I mucajuci pocinje da odgovara.
Jin:Pa.....nista...evo...razimisljam kad cemo se svi ovako ponovo okupiti.
Katarina:Da, upravo tako.
Milica:Pa fino.I ja sam nesto razmisljala.Mogla bi da prenocis ovde kod nas posto daleko zivis.
Katarina:Naravno ako se I Jin slaze.
Jin:Naravno da se slazem.
Milica:Eto fino smo se dogovorili.Ja sad odo da pricam sa drugaricama.Uzivajte!
Te se zatim laganom okrenula sa laznim osmehom I zlobom u ocima ka svojim drugaricama.
Katarina:Bas cudno.Zasto je sad tako fina prema meni?
Jin:Mozda te je pocela da prihvata?
Katarina:Nije me mogla dve godine pozdraviti kako treba, a sad odjednom hoce da prespavam ovde.Nesto je tu meni sumljivo.
Jin:Nemoj tako.Opusti se mozda cak I postanete prijateljice.Nisi ti jos vidjela njenu lepsu druzeljubivu stranu.
Katarina:Nadam se da si upravu.
Vece je je nastavila mirno.Zabava se nastavila do duboko u noc te su se svi razisli.U kuci ostaju samo Jin, Milica I Katarina.