Гледна точка на Нина:
Телефона ми извибрира, карайки ме да мръдна леко потърках очите си с опакото на ръката си и станах от леглото отивайки в банята. Съблякох дрехите си оставяйки ги на закачалката, след това пуснах горещата вода. Съпонисах главата си и потърках навсякъде изплаквайки косата си, след това сложих балсам и потърках отново изплаквайки стоях още 10 минути и спрях водата взимайки хавлия я увих около тялото си и излязох от банята, отидох към гардероба отворих го чудейки се какво да облека.. Взех бяла тениска и сини дънки обличайки ги, когато чух телефонът ми да вибрира отидох до нощното си шкафче отключкайли го и вдигнах слагайки телефона близо до ухото си.
-Готова ли си? Идвам към вас. - Каза Никол.
-Да, почти съм готова. - отговорих й усмихвайки се. Отидох до тоалетката си и сресах косата си, след това сложих лека спирала и червено червило. Чух че някой звъни на вратата излязох от стаята си и отивах към хола отваряйки вратата видях Никол, която крещеше като луда че закъснявахме изпъшках и взех чантата си и излязохме заедно от къщата.
Никол ме гледаше и се усмихна.
-Днес видях Камерън и той ми намигна.
-Може да му е влязло нещо в окото. - засмях се силно.
-Кучка! - каза тя и ме бутна леко и се смеехме.
Най-накрая стихнахме в училището и влязохме, ходейки по коридора забелязах Зак и му се усмихнах, но той дори не ме забеляза защото беше прекалено зает да оглежда минаващите момичета. Продължих да ходя към шкафчето си цупейки се. Никол дойде до мен и погали рамото ми нежно.
-Не се натъжавай, заслужаваш нещо по-добро.
-Да явно си права. - усмихнах се леко, но знаех че няма да срещна момче скоро пък харесвах него и не исках друг.
Отворих шкафчето си за да взема необходимите неща за часа и влязохме.
Минаха 20 минути от часа и ми беше адски скучно, и изпъшках.
-Нещо да добавите по темата Госпожица Добрев?
Откъснах се от мислите си и му отговорих.
-Не, не, извинете ме! - гледах към учебника неловко.
Той се обърна към дъската и продължи урока си, след дълго чакане звънецът би и излязохме от стаята ходейки по коридора..
Някой се бутна в мен и учебниците ми паднаха на земята.
-Оо, толкова съжалявам! - гледах със съжеление в очите.
-Не гледаш ли къде ходиш малката? - Каза Зак, и се засмя.
Изправих се, за да видя лицето му.. Беше той.. Момчето по което си падах, не казах нищо и той продължи пътя си без да ме погледне. Никол се приближи до мен и каза ядосано:
-Пълен задник!
-Може би.. Просто не му се занимава с мен. - гледах я тъжно.
Тя ме придърпа в прегръдка и каза:
-Не си губи времето с такива путки, момиче той не е за теб! - усмихна се широко.
-Мхм.. - отговорих й и продължавах да гледам тъжно.
-Дай го по-весело скъпа.
Усмихнах й се и продължихме да вървим излязохме от училището и вървяхме към вкъщи.
-Не знам защо Зак се държеше така днес. - гледах надолу.
-Просто е тъпа кучка, скъпа остави го. - каза Никол.
-Объркана съм.. - казах очудена.
-Дочух, че ще има ново момче в нашия клас. - тя ме гледаше всякаш ми намеква нещо и ме буташе леко.
Засмях се и усещах как бузите ми се затоплят.
-Така ли? - казах невярващо.
-Да! - вдигна вежди и се усмихваше самодоволно.
-Стига си ме бутала, мамка му! - отговорих й ядосано потърквайки рамото си.
-Нина и новото момче се целуват на дървото, ля-ля-ля!
-Престани, Никол! Ще целунеш земята. - почервенях от гняв.
Тя пускаше сълзи от смях.
-По-спокойно само се шегувам.
Гледах я цупейки се.
-Голяма гаднярка си.
-И аз те обичам! - каза тя пърхайки с мигли. След това ме прегърна и каза:
-Е, хайде ще се видим по-късно.
Увих ръцете си около нея и се усмихнах тя се отдръпна от мен махайки ми и аз също отдалечи се, когато аз продължавах да ходя към вкъщи слушайки музика. Тананиках си през пътя и най-сетне стигнах до вкъщи отворих вратата хвърляйки чантата си на дивана и отидох в стаята си пльосвайки се на леглото. ️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Това е първата ми история и се надявам да ви хареса. Още се уча и може в началото да не ви хареса, но се надявам да свикна. Ако ви е харесала гласувайте. Благодаря ви!❤
YOU ARE READING
Let me love you.
RomanceНина беше различно момиче от другите, което никой не забелязваше. Опитваше се да се впише сред останалите, но така й не успяваше но тогава тя срещна момче и промени всичко.