Задрямах за около 2 часа, когато чух че телефонът ми извибрира и се събудих пъшкайки взех телефона в ръката си и го отключих стагайки го до ухото си.
-Ало, скъпа, как си прибра ли се от училище?
-Да мамо, добре съм. - отговорих й сънено.
-Радвам се миличка. - тя се усмихна топло.
-Е, аз ще затварям имам да уча. Доскоро мамо, обичам те! - затворих телефона оставяйки го на нощното шкафче. Станах от леглото отивайки в кухнята и си взех една ябълка и захапах от нея отивайки към терасата забелязах светлина отсрещната къща и момче, което събличаше тениската си. Беше с кестенява коса и леко набит с много татуси. Помаха ми, но аз се обърнах защото телефонът ми извибрира за пореден път днес.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Гледна точка на Джъстин:
Това е поредния път в който се местим. - измрънках като дете след това влязох в банята. Пуснах горещата вода и прокарах ръце в косата си затваряйки очи. Стоях 30 минути и спрях водата, взимайки хавлия я увих около кръста си. Излязох от банята и видях момиче, което говореше по телефона изглеждаше доста красива с кестенява коса, кафяви очи, хубаво тяло. Прехапах устна и й се усмихнах. Помахах й но тя не забеляза.
-Кучка! - казах ядосано, ходейки към гардероба го отворих и взех бяла тениска и черни дънки облякох ги, и си сложих черна шапка на "Supra" и черно кожено яке обух белите си кецове "Adidas". ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Взех кутия и извадих една цигара слагайки я между устните си и я запалих дърпайки си от нея, когато чух че телефона ми извибрира взех го от леглото и казах ядосано:
-Какво искаш човече!? - завъртях очи.
-По-спокойно, братле. - каза Джак.
-Не ми казвай какво да правя копеле. - затегнах челюстта си здраво.
Той се засмя.
-С момчетата искаме да излезем идваш ли й ти? -усмихна се.
-След 15 минути съм при вас.
-Чакам те на нашето място. - Каза Джак.
-Добре. - затворих му и оставих телефона в леглото, поглеждах се в огледалото оправяйки яката на якето си и отивах към леглото взех телефона си и го сложих в джоба си и след това взех кутията с цигари и запалката и слязох долу ходейки към входната врата и излязох навън пъхнах ръцете си дълбоко в джобовете на дънките си ходейки, извадих кутията с цигари отваряйки я и извадих една и я сложих между устните си прибрах кутията в джоба си и запалих цигарата дърпайки си от нея правейки перфектно кръгче от дим. Най-накрая стигнах изхвърлих цигарата си и се поздравихме с момчетата.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-В сряда в 22:30 ще ни доставят нова партида накротици. - Каза Луис.
-Трябва да внимаваме да не стане, като онзи път дето ни преследваха и едва се измъкнахме. - засмя се Марк.
-Заради бавните ви задници започнаха да ни преследват. - Казах през стиснати зъби.
-Всякаш ти си най-големия " професионалист" в това. - Каза Джак и ме зашлеви зад врата.
Гледах го злобно и казах:
-Ти си най-бавният от всички кучисин. - затегнах челюстта си и повторих движенията му.
-Това заболя. - Каза Джак и потърка врата си.
-Мрънкаш като малка курва, която я е заболяло все едно са й го вкарали много навътре. - Казах аз.
Всички започнаха да се смеят след това и аз.
-Какво ти е братле, днес явно си станал със задника нагоре? - Каза Джак и ме гледаше любопитно.
-Днес видях една кучка и й помахах, но тя не ми обърна внимание. - Казах аз завъртайки очи.
-Оо, Бийбър да не е отрязан от мацка? - Каза Луис, смеейки се силно.
-Млъквай педал такъв! - Казах аз гледайки го с целия гняв който изпитвах пробождайки ножове в лицето му.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Гледна точка на Нина:
ESTÁS LEYENDO
Let me love you.
RomanceНина беше различно момиче от другите, което никой не забелязваше. Опитваше се да се впише сред останалите, но така й не успяваше но тогава тя срещна момче и промени всичко.