Saat gecenin üçünde Ankara dan Adana ya gidiyordum taki benzinim bitene ya da arabam bozulana kadar .aman neyse ne işte sonuç olarak bu zifiri karanlıkta tek başıma kaldım. Etrafta yardım edebilecek birilerini taradım ama ne bir araba nede bir ışık etrafta hiçbir şey yoktu.sadece arabamın ışığı varďı .kendi kendime neden otoyolu değil de kestirmeyi seçtim diye söylenirken bir yandan hem korkuyor hem de yardım edecek birilerini arıyordum.yardım edecek birilerini bulmak için yürümeye başladım ama ne yazık ki hiç bir şey gozukmuyordu biraz daha yurusem belki birşey bulabilirim diye umut ederken. İleride ormanın içinde bir ışık gordum büyük bir kulubeye benziyordu.kapbıya vurdum ama kimse yoktu
Hey orda biri var mı? Diye bagırdım .
Ama kimseden ses gelmiyordu. Kapîyı sessizce açmaya çalıştım pek sessizce olmadîģı için içerdeki herkez bana döndü..içerde birilerinin olduğunu bilmiyordum hele ki boyle tiplerin olduğunu. Gozlerimi etrafta gezdirince buradaki eşyalar buranın bir depo olduğunu gosteriyordu. Depodan içeri bir adım attığımda sandalye de birinin bağlı olduğunu gõrdüm .gõzlerim iri iri açılmışken kekelemeye başlađım
--Merhaba Ş şey be benim arabam bozuldu da ışığı gorunce b bende yardim için geldim.umarım rahatsız etmedim .O oldu gõrüşürüz.
Adımlarım geri geri giderken başları olduğunu tahmin ettiğim adam yanında bulunan gence bir şeyler fısıldađı.adını bilmediğim genç admlara kaş gõz yaptı.
Adam
-- misafirimizi güzelce ağırlayın dedi .
O sırada üstüme doğru gelen adamlardan kaçmam gerektiğini beynim yeni idrak etmiş olacakki gozlerim şaşkınlikla açılđı.arkamı dönmüş koşacakken yanımdan hızla koşan bir adam kimsenin beklemediği bir šey di. Genç ,adamlara doğrusu beni kolumdan yakalayan adama yaklaştı
--- kız benimle o şerefsizi yakalayın çabuk diye emir verdi. Ne demek ya kız benimle beni niye bırakmıyorlar ki bırakın gideyim--neden kolumu sıkıyorsun bırak gideyim hem siz genelde misafirlerinize bõyle mi davranıršınız? ..
--- misafirlere iyi davranırım ama sen misafir katagorisine girmiyorsun şu dakikadan sonra .senin yüzünden adam elimizden kaçtı suç ortağı sayılıyorsun.
Yok daha neler adam yerine beni alın isterseniz.bu nasıl zihniyettir abi
---O adam ı uğurlayacağına gidip o kaçığa sahip çıksaydın hem adamların beceriksizse ben ne yapabilirim.anca kıza güçleri yetiyor bence at sen bunları işten..
Sabır diliyordu ne diye konuşuyom ki .kolumu daha da sıktı.benide kendiyle beraber duvar kenarına doğru sürüklerken duvar kenarındaki sandalye yi çekerek beni oturttu.pardon oturttu mu dedim fırlattı.sanarsın sümüklü bõcek fırlatıyor.evet mükemmel şuan belindeki tabanca tam gõrüş açıma giriş yaptı!
~~biraz daha konuşursan tabancanın içindeki kurşun olmayan beynine isabet edecek~~benim zavallı iç sesim sen beyin olmazsa bir hiçsin .Ben de düşündüğünden bile büyük zeka varki senle konuşuyom.
Diz çökerek eliyle çenemi sertçe tuttu
----biraz sessiz ol bana ne yapacağımı da sõyleme .
iğrenir gibi bakarak.
--hem seni dinleyecek değilim dedi.Ne yani bu bana iğrenerek mi baktı yüzümde mi birşey var hayırdır ? Ben bunu parçlarım.alt tarafı bir sivilce .
---ne yani hiç mi sivilceli bir kız gormedin.
----bir kere sorun suratın değil 70 lerden kalma eteğin hala boyle şeyler giyen insanlar var mı ya
Çenemi sertçe itti ve ayağa kalktı ben bunun intikamını alırım etrafta diģer adamlar olmadığından etekle rahatlıkla tekme atabilirdim .tam kassığîna okkalı bir tekme attım ewet attım .
----senin güzel kıyafetin seni iyi bir karakter sahibi veya iyi bir insan olduğunu gõstermiyor ya da insanların gõzündeki değerini .ama benim bu eteği giymem bana bunu veren kişinin gõzūmdeki değeridir .
Tamam artık tekmenin etkisi geçiyordu çıkış kapısına doğru koşarken takım elbiseli adamlar tam kapının õnünde bekliyorlardı.
Sahte ve sevimli olduğunu düşündüm bir gülümseme yerleştirdim suratıma elimle kapıyı biraz daha açarken elimle içeriyi gosterdim.
----buyrun dışarda kalmayın içeri gelin dememle .
Bir kahkaha koptu .arkamda ki gerzekti herkes ona bakıyordu kahkahasını biranda yüzünden silerek ----yakalayın çabuk şu kızı.
Sesi depoda yankı yaparken adamlardan birinin haraketlendigini fark ettim .arabamın olduğu tarafa yani ormanlık alana doğru koşmaya başladım .arkaya geliyorlarmı diye baktım bakmaz olaydım bir oduna çarptım.
----nereye bõyle güzel kız .
Ah bi sen eksiktin ne bu ya bi arabam bozuldu bu dert yetmezmiş gibi şimdi de bu mafya kılıklı keresteleri çekiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizin Dibi
Novela Juvenilderine inmek cesaret ister en derine inmekse delilik ister tehlikeli sularda yüzdüğünü bildiğin halde daha derine inmek gerçek bir delilik isterdi .Onun kanından ise delilik akįyordu resmen....