Severus Snape

45 11 9
                                    

Dobrý den, pane profesore Snape. Proslýchá se, že nosíte pouze černé hábity. A když vás tak vidím, tak usuzuji, že je to pravda. Můžete mi prosím říci, co máte proti ostatním barvám?
Dobrý den? Myslím, že výstižnější by bylo dobré ráno. Proč jste mě sakra vzbudil v pět hodin ráno tím, že jste vyrazil dveře mého kabinetu? Co si to dovolujete?

Ehm, omlouvám se vám za rozruch, nějak mi nedošlo, že ostatní lidé nejsou takový blázni jako já, aby vstávali ve tři hodiny ráno. Vzbudil jsem vás, abych s vámi mohl udělat rozhovor. Znovu se omlouvám za probuzení.
No, pochybuji že tu omluvu myslíte upřímně, ale dobře tedy. Odpovím vám na vaše stupidní dotazy jenom proto, abych se vás konečně zbavil. Možná.

Dobře, nemusíte být hned tak nepříjemný. A první dotaz byl, co máte proti jiným barvám než černé.
Kdo vám řekl, že proti nim něco mám?

Nikdo mi nic neřekl, ale nosíte pouze černé hábity. Takže to vypadá, jakože nemáte rád ostatní barvy. Chápete?
Ne, to tedy nechápu. Víte proč nosím pouze černé oblečení? Protože mi ladí k vlasům. Cítím se tak stylově.

Aha, já osobně černou nenosím, ale je to vaše věc. Uvědomujete si ale, že celý v černém na ostatní působíte značně strašidelným dojmem?
Počkat. Vy říkáte, že je to má věc a přesto se o to zajímáte? To je tedy přístup.... A jestli se mě ostatní bojí, tak je to jejich problém, ne můj. A navíc si myslím, že se mě nebojí. Nebo alespoň studenti ne. Jsou totiž velice drzí, což vystrašení lidé nejsou. Takže, vaše teorie se pomalu rozpadají.

Dobře, ale opravdu nechápu, proč máte tak špatnou náladu. Nic jsem vám přece neudělal!
Vy máte tu drzost se ptát, proč jsem naštvaný? Tak já vám to povím. Vyrazíte mi dveře kabinetu, vzbudíte mě v pět ráno, pokládate mi pitomé dotazy a ještě si myslíte, že vám na ně budu s radostí odpovídat!

Vždyť to není nic strašného. A další dotaz je, jak jste se stal profesorem lektvarů?
No, to je jednoduché. Přijel růžový autobus, který řídila želva zubařka. Ten autobus mě přejel a já se ocitl ve světě kedluben, kde jsem se živil pouze olejem a poté jsem se teleportoval sem do Bradavic, kde jsem začal učit.

Vážně?
Ne.

Tak proč mi říkáte lži?
Protože proč ne? A navíc, tohle je celkem osobní. Pravdu vám neřeknu.

Vy vůbec nespolupracujete! Jste snad Merlin, aby jste měl právo na vykládání lží?
Moc si dovolujete. Tohle jste opravdu přehnal. Sám jste jeden velký lhář. Okamžitě opusťte můj kabinet, nebo špatně dopadnete!

Tak promiňte, že žiju.
Se omluvejte.

Usuzuji, že z vás už nic nedostanu. Nashledanou.
Nenashledanou.

Ahoj, vítejte u mého nového a značně podivného příběhu! Všechny komentáře, votes a názory mě moc potěší. A můžete se těšit na další rozhovor, tentokrát se slečnou Delacour.
Vaše Alwayska

Názory (nyní i bez účtenek) // HP, FF Kde žijí příběhy. Začni objevovat