Bugün okulun ilk günü. Ama sanırım sadece benim için. Ne var yani ilk 3 hafta ders işlenmez diye okula gitmediysem?Annemlerin Babam ile beraber seyahate çıktıkları için telefona gelen 21 mesajı görmemiş olması benim mi suçum?Hem...Neden bu kadar abartıyorlar ki?
"Sana , bu ne !!" Annemin sinirle sorduğu soruya haberim yokmuş gibi cevap vermeye çalışmıştım.
"O ne Anne? "
Evet , Annem telefona gelmiş olan o meşhur 21 mesajı gözümü sokarmışcasına tutarken aklıma CL gelmesi normal mi?
"Sana"
Derin bir iç çekti ve konuşmasına devam etti.
"Artık kendi kafana eseni yapmak yerine ebeveynlerinin sözlerini dinlemenin doğru olduğunun farkına var "
"Anne ben çocuk değ- "
"Ama davranışların çocukça. Buna bir son ver"
Annem kapıyı gayet sakince örtüp evden dışarı çıkmıştı
Hayır , normal Anneler kızar ve bağırır. Neden bu kadar umursamazsın. Benim için hiç endişelenmiyorsun.
"Off kalbim burkuldu"
Üstümdeki pororolu battaniyeyi kanepeye atarken konuştum
"Kendimi ciddiye alamıyorum ^-^ "
"Bu yüzden gidip banyodan yeni çıkmış ve üstünde kırmızı bi havlu olan Caillou'lu battaniyemi getireceğim = )"
"Hmm , film mi izlesem? "
Kanepenin altına,yastıkların arkasına televizyonun altındaki çekmeceye,halının altına ve daha bir sürü yere baktım.
"A!Burdaymış!!" diyerek masanın üstündeki kumandayı zafer kazanmışcasına aldım!
"Ne izleseem?" Kanalları tek tek değiştiriyordum ama hayaller 400 hayatlar 4
Bu ne ya izleyecek hiç bişey yok?Sabahın 7'si olduğundan mıdır acaba?
"Sıkıldım"
"Ah!O zaman bende telefonla oynarıım!"
Elime telefonumu aldım ve hemen açıp şarjı kaç diye baktım. Önemli bir detay sonuçta.
"Oh bi rahatlık geldi %64'müş"
Anlık gelen mutlulukla kıkırdadım.Resmen evren bana okula gitmememi söylüyordu. "Evde kal ve o 64'ü hunharca bitir"
"Bu ne? " diyerekten zeki olduğunuzun 10 göstergesi adlı videoya tıkladım
Ne gerek vardı böyle video koymanıza biliyorum zeki olduğumu ya!
"Zeki insanlar genelde içlerine kapanık görünürler.Ancak onlar o anda kafalarında takılı olan düşünceler için çözüm aramaktadır"
Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın derler doğruymuş.
"Zeki insanların yazıları kötüdür.Çünkü onlar düşüncelerini hemen kağıda geçirmek isterler.Görünüş ile uğraşmazlar"
Tamamen beni anlatıyorsun sen!İlkokulda öğretmenimin Doktorluk sana çok yakışır demesinden de belliydi zaten zeki olduğum!
"Hiiiii Ben okula gidicektim demii!"
Ani gelen ne yapacağını bilememezlik ile telefondan müziklere girmiş ve "Bas bas paraları Leyla'ya" açmıştım.
*-*
"Çeekirgeyiiii salıverdiim çekkirgeyii salıverdiim"
Yaklaşık 20 dakikadır bunu söylüyordum.Bu süre zarfında üniformamı giyinmiş, saçlarımı, makyajımı yapmış, çantamı hazırlamış ve bir petito misali yaptığım yaptığım sandviçin tamamını hüpletmiştim.
Ayı demeyin alınıyor.
Telefonu elime alıp okula gitmeme 10 dakika kaldığını gördüm
"Ne yapsam ki?Erken mi gitsem :/" diye düşünceler ile boğuşurken evi 223434 kez turladığımı fark etmemiştim.
Hemen pencerenin kafasına çıktım.
"Acaba okula giden birisi var mı?"
Ne saçmalıyorum ben ya? Evin bahçesinin penceresi burası anca çimenlik görünüyor.
"Üff" diyerek okul çantasını taktığım gibi dışarı çıktım.
Hemen çantamdan kulaklığı çıkarıp şarkı dinlemeye başladım
"Kara gözlü çingenem aşık oldum ben sanaaa
Seni çok seviyorum inanmıyorsuun banaa"
Umarım beğenmişsinizdir^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pretty // Sana
FanfictionAni gelen ne yapacağını bilememezlik ile ile telefondan müziklere girmiş ve "Bas bas paraları Leyla'ya" açmıştım