Животът след това:D

57 3 2
                                    

Гл.т. на Шуга

Не знам от къде му хрумна на продуцента ни да търсим нов тренировачен танцьор.Ужас!
-Незнам просто незнам това истина ли е или просто живота се шегува?-попитах аз бясно.
-Незнам в винаги е правил доброто за нас не го съди той преценя!-каза ми успокояващо Ви.
-А кастинг ли ще правим ли или търсим в интернет?-попита Джимин, когато продуцента влезе.
-С катинг.Виж Шуга не се дразни аз не искам лошото но....
-Да добре щом другите са съгласни.А пък аз не помня нищо лошо което да си правил за нас.

Гл.т. на Ема
Прибрах се от изморителното училище.Да дори и училището за танци е изморително.Краката ме болят.Взех си ябълка и седнах пред компютъра.
Реших да се взема в ръце след случилото се с Blackpink и нагласи аларма която да се активира прекрачването на кастинга за танцьори.
Звънеца позвъня.Това беше най-добрата ми приятелка Кети,която знаеше четири езика и ми помагаше на кастингите да общувам с хората.Немски ,български,корейски и английски.Станах и отворих вратата.
-Ехо момиче какво ти е?-попита ме тя все едно гледа призрак.
-Защо кокво има?-попитах много учудено.
-Ами не исках родителите ти да те виждат така но те са тук.
-Моляяяя??????-отвърнах аз учудена и много шокирана.
-Хахаха....Шегувам се бе ех ама ти за базис чувала ли си?!
-Влизай вътре да не видят съседите как се отървавам от теб!-казах ядосани я дръпнах.Тя носеше ядене което остави на масата.След това я хванах и я бутнах на леглото.Започнах да я нападат с възглавници. След това и тя набора една и започна да ме удря.

Гл. т. На Джимин
След около два часа обявата беше готова да се пусне в интернет на различни езици. След десет минути я пуснахме да лази в мрежите на хората и да стига до всички.

Гл. Т. На Кети

След боя с възглавници седнахме да гледаме адски тъжен филм,но това не си личеше защото Ема през цялото време се смееше като нарушена им и обезумяла
Филм:-Скъпи защо го направи аз те обичам нямаше нужда да го показваш защото ти вярвам.Оооо защо скочи защоооо???
Ема:-Абе малката не можеш ли да разбереш че не се хвърли заради теб а заради любовницата си а той дори не искаше да показва любовта си на теб а на другата.А да качвай се.Да хайде падай да поздравиш от мен та вън ще го питаш дали заради теб се е хвърлил.А ми добре падай и ти гледай дори не си направиха труда да са една след друга.Мале двете за ръце оле ще умра от смях.
Малееееее....Ай стига бе защо и как по дяволите и двете паднаха в/у мъжа и заедно умряха в прегръдка.УЖАССССС....УЖАС НЕ МАГА ДА СЕ СПРА ЩЕ СЕ ПУСНА ОТ ПЛАЧ !!!
Незнам от плач,ирония или просто заплака от смях на филма беше тъжен и докато едната плаче другата се смееше.
По едно вре нещо на компютъра звънна и Ема отвори.Незнам какво и стана тя започна да подскача и аз с нея.
-Кетииии.....Ти--и-и зззнаешшшш ли Оле Боже мой!!!
-Ема успокой се и ми кажи.
-Ами някакви си BTD търсят тан
-Танцьор-Взех и думите от устата-BTS търсят танцьор оле Боже мили.
-Не ги познавам .
-Абе мила корейците дето ти ги казвах.
-Аааа тия ли бе ли ок хайде събирам си багажа и парите утре вечер тръгваме.

Гл.т. на Ема

Лал наистина  ли се случи незнам но след  Blackpink съм готова да пробвам и това надявам се да ме харесат.Оле нямам търпение. Животът ми ще се промени и ще успея да се спася от провала.СУПЕР.

                    ****
Хора благодаря че го четете обещавам че ще съм редовна ако разбира се ви хареса.Съжалявам за право песните и пунктуационни грешки👍❤❤💋

BTS lifeWhere stories live. Discover now