Ужаса дойде!!!

44 2 0
                                    

Гл.Т.На Ема

След като следват ме в Сеул (незнам дали така се пише) не отлепят погледа си от книгата.Мале толкова се притеснявам че чак ми иде да се откажа от всичко,но способността ми да държа на своето винаги първо и окончателно решение ми помага в живота.
Беше 9:30 и пред залата в която щяхме да се изявяваше имаше мнооого хора.Незнам дали въобще щях да влезна днес.Кейт реши че няма да пропусне да види как се измагам или точните и думи бяха:"Ако някой като теб ще се излага пред BTS няма да е сам.Винаги ще съм до теб.,,.Много мило то бях притеснена.Сетих се че мога да танцувам без да ги гледам,но и в двата случия щях просто да изтанцувам шибания танц.
След около 15 ча седене пред залата е чудо че ме взеха като последна за днес.Кейт дойде при мен.
-Ами питат за твоите специални ефекти.
-Нямам-казах спокойно.
-Моля ,но така няма да си наравно с другите.
-Човек споко ще съм кебе си .
-Пак няма да ме послушаш ако ти го кажа още веднъж нали?
-Ннд!
-Ема Тремидова да се яви в залата за прогледане на танци моля!
-Хайде пожелай ми късмет.
-Късмет ще те гледам зад вратата сп око.
-Или Ще гледаш Джънкук.
-Мога да правя и двете хайде успех.
Аз влезнах и BTS ме изгледаха много странно особено момчето със зелената коса.Започнах да танцувам не гледах към тях и незнам как са ме гледали после.След близо 4 минути свърших.Те бяха някак щастливи и онова момче ми се усмихваше и изглежда някак симпатично.Когато казаха да чакам за обаждане или SMS ако са ме избрали.Аз се оттеглих.Отидох веднага при Кейт ,а тя се хилеше.
След 20 минути път към хотела вече не издържах.
-Добре казвай какво има?
-Разгеле сети се че съм тук.
-Ами не бях се замислила.
-За Шуга ли?
-Кой е той?-Онзи със зелената коса дето докато танцуваше говореше на Джимин че си много секси и красива.
-Ти добре ли си?Той само ме гледаше нищо друго.
-Хм казвай го на момичето което знае корейски.
-Добре и това да е какво не ме харесва.
-Да само дето те зяпаше замечтано.
-Оф нека спрем тук писна ми да говорим за него.
-Естествено щом не ти е угодно ок.

Гл.Т. На Джимин

Е преглеждането на танците свърши и с групата се събрахме да вечеряме.
-Е ,според вас как се представиха?
-Супер Джим.Само дето Шуга не откъсна очи от едното момиче.
-Нда. Ей Шуга.Шугаааа!-извика Кук,защото Шуга се беше размечтал.
-Аа да- :|
-Той каза да значи ще има сватба.
-Чака какво  каза Джим?
-Хахаха.
Всички се засмяха.
-Ти май пак се влюби,а?
-Не,нищо подобно мислих за а...
-За Ема.
-КОЯ ЕМА?
-Спокойно няма да те изядем мале наистина си хлътнал по нея-каза Рап Мон.
-Не е вярна оставете ме на мира.
-Добре а според теб кой беше най-добре-Попитах аз.
-Амиии....ааа..ъъъ.....
-Според мен Ема.-казах и надигнах на другите и те май се осъзнаха навреме.
-Да и на мен тя най-много ми хареса.
-Да и на мен.
И така всички се съгласиха с мен освен Шуга който мълчеше.
-Хайде се кажи няма с се смеем-казах му с доверие и той подходи с такова към мене.
-Ъъъ...Ами май ъъъ...Ема.
Всички пощоряхме от радост че си призна.А и се хилихме като за световно ,а той се изчерви и просто се сви смеейки се.

BTS lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora