လြဲ​ေနတယ္​့ဖူးစာ

3K 118 1
                                    

💐လြဲ​ေနတယ္​့ဖူးစာ 💐part.32

At, Cl.....home.....🏠

😳😳

Soo~..ဟင္​....႐ွင္​...႐ွင္​က...😳

Baek~ kai...oppa...😳

Kai~.ဟင္​...baekkie.😳

Y'appa~သမီးတို႔က....သား​ေလးkai.နဲ႔သိ​ေနၾကတာလား...

Baek~nae....😊

Yeol~hyung..../hyung....က...baek.နဲ႔...ဘယ္​လိုသိ​ေနတာလဲ...

Kai~ ဟို.....ဟို​ေလ......baek..က...hyungနဲ႔...ဟိုအရင္​ထဲက..သိ​ေနတာပါ...

Soo~ဟုလား...ညီမ​ေလး....သူက....ညီမ​ေလးနဲ႔....(သူမ.စကားမဆံုးခင္​)

Baek~.nae...မမ...kai.oppa.နဲ႔ညီမ​ေလးက..ဟိုးးးအရင္​ထဲကသိတယ္​
ညီမ​ေလးအလယ္​တန္​း​ေက်ာင္​း.တုန္​းထဲက...ပီး​ေတာ့...hun.နဲ႔လဲ.kai.oppa.
က...အရမ္​းခ်စ္​ၾကတဲ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေတ..မမ..ပီ​ေတာ့.
ညီမ​ေလးအ​ေပၚမာလဲအကိုတ​ေယာက္​လို
အစစအရာရာ ဂ႐ုစ္​ိုက္​​ေပးတယ္​ မမ...​ေနာက္​..kai.oppa.က..​အထက္​တနး္​ေက်ာင္​းပီးသြား​ေတာ့.ႏိုင္​ငံျခားမာ.​ေက်ာင္​းဆက္​တက္​ရင္​း..အဲ့မာပ​ဲေန ​ေတာ့တာ​ေလ..ခုမွ.ျပန္​​ေရာက္​တာ​ေနမာ....😊ဟုလား...kai.oppa...

Kai~omm...oppa.​ေရာက္​​ေနတာ...တ​ပတ္​​ေလာက္​႐ွိပီ.

Baek~ဟုလား...baek.​ေတာင္​သိဘူး...kai.oppa.မ်ား.
.​ေရာက္​တာ​ေတာင္​...baek.ကိုႏူတ္​မဆက္​ဘူး....😔.​ေျပာပါဦး
ဘယ္​​ေတမ်ားသြား​ေနတာလဲ hun​ေရာသိလား..

Kai~-omm..သိတယ္​....ငါ​ေရာက္​ထဲက...သူ႔ဆီိကိုပဲ...သြား​ေနတာ​ေလ...

Baek~..Arrrr....nae.☺

Yeol~hyung.../hyung.​ေျပာတဲ့...သူငယ္​ခ်င္​း ကsehun.လား...

Kai~omm../yeol...က.sehun.နဲ႔.သိတယ္​​ေပါ့....

Yeol~.nae....ဒါနဲ႔....soo.နဲ႔...hyung.ကသိ​ေနတာလား

Kai~aryni....မ(သူ..စကားမဆံုးခင္​)

Soo~.nae....က်မနဲ႔...kai.က..သိ​ေနတာပါ....ပီ​း​ေတာ့...ပီး​ေတာ့..
(သူမ..စ္​ိတ္​ထဲမာ.တခု​ေတြးလိုက္​တယ္​ ငါ့အတြက္​.ဂြင္​ပဲ.....ဒါမွ..
.ငါ.နဲ႔yeol.ရဲလက္​ထပ္​ပြဲကပ်က္​မာ​ေလ..ပီး​ေတာ့.
ညီမ​ေလးတြက္​....​အဆင္​​ေျပသြားတာ​ေပါ့...ဒါ​ေၾကာင္​့ ႏွစ္​ခ်က္​ခုတ္​တခ်က္​ျပတ္​.ဆိုတဲ့တိုင္​းငါ...လုပ္​ၾကံ ဇာတ္​ခင္​းပီး...သူ႔ကို..​ေရြးရလိမ္​့မယ္​...)

လြဲ​ေနတယ္​့ဖူးစာ حيث تعيش القصص. اكتشف الآن