Předtím než začnete číst...jděte do kategorie Adventure a podívejte se na knihy co vám hned vyskočí...vsadím se že po 2 minutách najdete tak 30 příběhů o koních...proto tohle píšu.
Než začneme tak malá poznámka
.....koně...moc nemusím. Nechápu proč je mají pizďuchy (holky pod 15 let) rády ale co už.------------------------------------------------------
Chello. Zombie tady. A zase další parodie. Tentokrát na koňosauří příběhy.
Nejdřív si rozebereme co to koňosauří příběh je.
Koňosauří příběhy se dělí na dvě skupiny:
Mé jméno je -------- a miluju koně. Je mi (12-16) let a jsem profesionální jezdkyně. Můj milovaný kůň --------- onemocní těsně před turnajem..a já teď musím jezdit na obávaném -------- najdeme si k sobě cestu ?
(Spoiler...ano, ano najdou.)Celkem k hovězímu prdu, co ?
Tady máte moji, jemně poupravenou verzi.Mé jméno je Pizďucha von Penetrátor a miluju koně..(hlavně na cibuli, no někdy i na víně.) Je mi 14 let a jsem profesioanalní jeskyně. Můj milovaný kůň Howard Hnědopůlka dostal rakovinu varlat těsně před turnajem a já teď budu muset jet na obávaném mustangovy Cutie Pink. Najdeme si k sobě cestu nebo půjde do guláše ?
(Spoiler..cestu k sobě najdou no do guláše půjde stejně)A pak druhý typ:
Moje jméno je ------ a jsem čtyřletý hřebec barbarského koně. Lidi se ke mně nechovali nejlíp. Mé rodiče roztrhali vlci, lidé se mně několik krát pokusili zabít...no uprchl jsem. Nedávno jsem našel mladou dívku...jmenuje se --------- a má mně ráda. Našel jsem konečně první opravdovou kamarádku ?
Jeez....tohle se píše ?.....je to úžasné. Jen to trochu pozměním.
Moje jméno Artuško a jsem čtyřletý hřeben barbu..barsa..labar.....nějakého koně. Lidé se ke mně nechovali hezky. Pořád říkali ,,Karle prosim tě, přestaň si hrát na koně, zas ses ožral.,, Mé rodiče roztrhali slepice, lidé se mně už několik krát pokusili znásilnit...no nakonec jsem vždy znásilnil já je. Nedávno jsem potkal dívku..jmenuje se Alvína a vůbec mně nezná...ale já jí ano (vlasy jí voní vlasy). Našel jsem konečně tu pravou ?
Ježiši co to zas píšu :D
A nakonec jedna otázka...holky, proč vy rády koňosauri ? Každý na tom jezdí, každý to zná, nikoho tím neoslníte...proč si nevybrat lepší zvíře ?...třeba aligátora ! Je to jako kůň od Lacoste...to chceš. Zamyslete se...
------------------------------------------------------
Taaak...ha..halooo ? Je tu vůbec ještě někdo ?...zajímají někoho ještě parodie ?...ne ?...ok ale stejně je napíšu. Mám myšlenky které musí ven. A když to pro vás už možná ani není vtipný...nebo dokonce trapný...ok. Pocucejte se...protože já tu pořád budu...sám...ve tmě...plakat...