Láska láska, lepící páska...

217 27 12
                                    

... ošklivá vráska.

Tady Zombie.

No nekecej.

A další parodie tentokrát na knihy o lásce.

To není téma pro tebe, ty nemáš srdce.

Díky.

Rozhodl jsem se rozebrat, rozpárat a zparodovat dva typy příběhu o lásce.



Bat boi

Lol netopýr

Bed Boi

Lol postel

Bad boi

:(

Bad boy příběh

Začneme kostrou.

Jmenuju se (Vložte americké holčičí jméno). (Vložte 3 stranový opis hlavní postavy) chodí na školu kde je šikanovaná. Jeden z její šikanátorů je (vložte americké klučičí jméno), kluk který ji nenávidí a neustále ji šikanuje no ona ho miluje. Přijde  (vložte ples, tábor, výlet) kde se všechno změní a on ji začne nesnášet míň a míň až se spolu prvně vyspí a začnou spolu chodit.

Tohle je něco jako konstrukce pro bad boio příběh.

Hlavní hrdinka:

- Většinou má jméno které se dá lehce zkrátit (Jessie-Jess, Teresa - Tess, Ellie - Ell) nebo jméno které už je celkem zkratka  (Zoe, Mia, Bea)
- Vždy je na coveru nebo v opisu autorkou ukázána jako kdyby utekla z amerického filmu. Bezchybný, dokonalý vzhled modelky no je stejně šikanovaná kvůli jejímu vzhledu nebo nějaké prkotině. (Přitom by z ní irl kluci stříleli pavučinu)
- Nemá žádné nebo jen pár přátel kteří jsou většinou taky neoblíbení.

Netopýři kluk:

- Dokonalý vzhled jako z katalogu. Z 90% to je někdo na koho má autorka crush (herec, model, zpěvák)
- Neskutečné hovado ke všem, no stejně ho každý miluje a je to největší alfa.

Myslím že první cholera příběhu je vidět hned.

Příběhy tohoto typu jsou taaaak neskutečně povrchní, až to bolí.

Jako chápu, většina lidí je spíš na vzhled (ikdyž se mi to zdá jako bulšit) ale zaměřit příběh jen na to jak je holka bezhlavě zamilovaná do někoho kdo vypadá jako bůh no chová se odporně je všem, a hlavní hrdinku bere jako kus hov....orově řečeno odpadu ( ° ͜ʖ °) . Je trochu jiný vesmír.

A jelikož jak je vidět tyhle příběhy miluju. Tady máte můj příběh o postelovém klukovi.

Jmenuju se Ebola Mezinosní. Zkráceně Eb. Jsem 175 cm dlouhá (dlouhá, né vysoká)[ve skutečnosti to je úhoř v převleku ale pšš]
Mám dlouhé kaštanové vlasy, v podpaží i na hlavě. A dlouhé zelené oči (Dlouhé cožec ?). Podrobnější opis řeknu pak aby jste věděli i přesně kolik chlupů mám na hrudi a kolik mm má ta tasemnice ve mně. Ve škole nejsem moc oblíbená. Šikanují mě spolužáci, učitelé, uklizečky, ředitel, kuchařky...dokonce i to mýdlo na dívčích záchodech se na mě nějak divně kouká. Jeden z kluků co mě šikanuje se jmenuje Zach (to si děláš srandu, Zombie dal někomu prvně normální jméno..)
to je zkráceně pro Záchodbot-3000 (tak nic). Je úplně dokonalý. Má krátké vlasy, překrásný knír, nosí uniformy a je bilingvální, mluví německy, někteří ho dokonce nazývají nějakým německým slovem na ,,F,,. Hrozně mě má rád, často mi říká velryba, takže jsem podle něj majestátní. A taky mě mlátí knihami do obličeje, asi aby měl mojí tvář otisklou a pořád při sobě (to dává nový význam Facebooku). Taky se mnou rád hraje hru ,,kdo toho druhého nezmlátí, vyhrává,, a vždy mně nechá vyhrát. Miluju ho.
Zrovna dnes jsme byli se třídou na výletě v kanálech a on mi tam vyrazil zub...zub je bílý...perla je taky bílá...perly se dávají na krk... náhrdelníky se dávají na krk...do náhrdelníků se dávají diamanty...diamanty se dávají do prstenů... zásnubní prsten... prakticky mě požádal o ruku ! Je to tam.

Úžasné věci toť píšu.

A pak je tady druhý typ který dnes vypraskám.

Sexuální příběhy.

Je to vůbec o lásce ?

Ne

Ále bude.

Kostlivec.

Dívka, má hezký život s klukem. Ten ji ale omrzí protože jí něco chybí. Jde na párty kde je známý sukničkář a ona je jeho oběť. Je jí to úplně jedno protože je povrchní, opije se a kluk jí řekne sladká slova.  Po chvíli odejdou na záchody aby udělali akt lásky zvaný Oooga Booga. Pokračuje 500 slov opisu sexuálního aktu a příběh končí sukničkářem odcházejícím za další dívkou, hlavní hrdinka spokojená s nevinným přítelem který chtěl být šťastný s dívkou která ho podvedla. Nádherný.

Nejlepší na těhlech příbězích je, že je často píšou třináctileté holčičky kterým největší sexuální zážitek byl, když se posadili na záchodovou mísu na které předtím seděl kluk a jejich zadky se defakto dotkli.

Taky jsou to často úplně o ničem a ploché příběhy, protože jejich jediným smyslem je aby jsi malé holky vyplnili sexuální touhy a ukázali jak jsou velké že můžou psát o sexu. A čtou je většinou kluci kteří chtějí aby se jim trochu zvedl....prst aby mohli otočit další stranu bible a modlit se za další hříšníky.

A tak samozřejmě napíšu vlastní příběh o keksu. Protože jsem velký kluk (na záchod už chodím sám) a musím to všem ukázat.

Jmenuju se Megatron Ničitel (zkráceně Megan) a mám krásný život. Mám skvělého přítele (,,Mojí babičku" - Milhouse 2011) no pořád mi něco chybí. Rozhodla jsem se jít na párty (byl to pohřeb koně) a najít kluka který už má určitě zkušenosti.

Párty byla zrovna v polovině a všichni kolem truchlili. Když se zjevil on. Jeho zrostlé obočí, plešatá hlava, tři...né, čtyři brady, nos jako zásuvka (shoutout to Voldemort) a tři bradavky. Byl dokonalý. Přišel ke mně a řekl ty slova lásky....,,Open bobs and vagene"...nic tak krásného mi ještě nikdo neřekl. Už jsem měla svojí třetí krabičku džusíku a opilý člověk nepřemýšlí.

Šli jsme spolu na záchody. Všechny kabinky byli obsazené a tak jsme šli do umyvadla. Pak to začalo. Nejdřív mi vložil svůj subatomický transportér do mého server portu třetí generace. Já křičela jak mi dal svůj přenašeč spojitosti do mého měniče reality, pokračovali jsme trojitou piruetou a zakázaným chvatem levého háku. Hra skončila červenou kartou z důvodu nesportovního chování a konečnou diskvalifikací. Bylo to úžasné. (Doufám že tak Ooga Booga funguje)

Lidi co to píšu. Potřebuju vážnou lékařskou pomoc.

Užívejte prázdniny, mně jen tak napadlo napsat Parodie... :D









Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 03, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ParódieKde žijí příběhy. Začni objevovat