1

85 12 3
                                    

Son bir hafta kaldı.Sanki içimde Kelebekler uçuyor ,kalbim pır pır oluyor. Onu yaklaşık dokuz yıldır bekliyorum. kimimi?derseniz ilk aşkımı Kıvançı.Onla hikayem  ben  sekiz yaşındayken başladı.Annemle babam Hikmet beyin evinde çalışmaya başladılar.Annem aşçı babam ise bahcivan olarak işe başlamışlardı.O zamanlr sekiz yaşındaydım Hikmet beyin benim yaşımda bir kızı ve benden dört yaş büyük bir oğlu vardı.Hikmet beyin kızı Eceyle iyi arkadaş olmuştuk , oğlu Kıvanç ise arada bir yanımıza uğradı.bazen bizle beraber Evcilik bile oynardı ama annesi Aysel hanım Kıvanç'a kızar  onu odasına götürürdü .Kıvanç yanıma gelince bana bagrıyordu.bir keresinde Kıvanç bana beni sevdiğini söylediğinde Aysel hanim bana "küçük şeytan " demişti .Ben bu küçük yaşta Kıvanç tan hoşlanıyordum , bir keresinde ben , Ece ,Kıvanç oyun oynuyorduk Kıvanç benim eşimdi ve ece bizim çocuğumuzdu ,evimiz vardı , atımız vardı çok mutluyduk Kıvanç elimden tutarak" ben büyüyünce senle evlenicem, çok mutlu olucaz" .dedi. yaşımız küçük olabilirdi ama büyük insanlar gibi birbirimizi seviyorduk .Haftalar geçtikten sonra Ece bana annesiyle babasının  Kıvançı  Amerikaya göndereceklerini söyledi . Neyin ne olduğunu öğrenmek için mutfağa annemin yanına gittim ve "anne Kıvanç nereye gidicek sen biliyormusun " diye sordum.Annem ise " biliyorum kızım hikmet bey ve Aysel hanim Kıvanç ın  daha iyi bir eyitim almasını istiyorlar  bu yüzden onu amerikaya okula göndericekler .sonuçta ilerde bu şirketlerin başına Kıvanç geçicek  akıllı,bilgili olmasi gerekiyor. " kafam karışık bir şekilde " anne Kıvanç orda ne kadar kalıcak. "annem kaşlarını çatarak " canım kızım kıvaçın amerikada ne kadar kalıcagı seni ilgilendirmez  .hadi sen git Eceyle oyna bakalım "dediğinde  diyebildigim tek şey "tamam" oldu .Hemen sonra kıvaçın yanına gittim ona "amerika denen yere gitme ben seni özlerim."Dediğimde  o ellerimi tutarak "oraya gitsem bile seni unutmiycam hep aklımda olacaksın, sende beni unutma olurmu selin "yüzüme bir gülümseme takınarak "tamam" dedim.O arada Kıvanç  cebinde altın renginde kalpli bir kolye çıkardı ve bana uzattı " selin bu kolye aşkımızın simgesi olsun . Amerikaya gittiğim zaman beni özlersen  bu kolyeye bak , sen benim ilk aşkımsin beni unutup başka  birini sevme  olurmu " dedi ve yanağımdan  öptü .ilk ve belkide son kez .Ertesi gün Kıvanç amerikaya gitmişti , onu uzun zaman görmeyecegimi bilmek beni çok üzüyordu.Ondan bana kalan tek şey anılarımız ve bana vermiş olduğu kolyeydi . Kıvanç  gittikten üç dört yıl sonra  Ece artık benle arkadaş kalmak istemediğini  söyledi .sebebini sorduğumda ise bana"Selin senle ben farklı konumlardayiz ,ailen bizim evin çalışanları eye senle arkadaşlık edersen  Kolejdeki arkadaşlarım benle dalga geçer .Kısacası herkez seviyesine göre arkadaşlıklar kursun .Bu günden sonra sen sadece çalışanın kızısin anladın mi beni "dediğinde ben daha yeni yeni acı gerçeklerin farkına variyordum . Sanki çocukluk arkadaşım Ece gitmiş yerine bam başka bir gelmiş gibi .

Beni UnutmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin