Not= ben bu uygulamayı kitap yazmak için kulanmıyorudum ,sadece yazmış olduğunuz kitaplardan beyenmiş olduklarımı okuyodum. Ama sonradan kendi kendime " ben neden saçma da olsa bir kitap yaziyorum." Dedim ve bu kitabı yazmaya başladım .kurgumu beyenmeye bilirsiniz bunları bana açıkça söyleyebilirsiniz . Bu benim ilk kitabım bu kitapta kendimi geliştirip bir başka kitap yazmaya başlıyacagim .yani dediğim gibi bu kitabı deneme amaçlı yazıyorum bu yüzden half ve noktalama işaretlerine dikkat etmiyorum .
Iyi okumalar...
****
Sabah kuşların sesiyle uyandığımda saat daha 07:30'u gösteriyordu .
Normalde bu saatte annem beni öldürse hayatta uyanmam , ama bu saate uyanmamın tek bir nedeni var o da yarın Kıvançın geliyor olması .
onu yillar sonra ilk kez görücek olmak beni şimdiden heyecanlandırıyor.
Acaba O da beni özlemişmidir ya da unutmuşmudur ,gerçi o gittiğinden beri bir kez olsun buraya gelmedi ve telefonum olmadiğindan dolayı hiç konuşamadık ,yazışamadık .
Ama çocukken birbirimizi çok seviyorduk mejburen ayrılmak zorunda kaldık.
Ben bugüne kadar onu ve aşkımızı nasıl unutmadiysam,bana vermiş olduğu kolye yi bu güne kadar nasıl sakladıysam Kıvançın da beni ve aşkımızı unuttuğunu sanmıyorum.
Kıvanç geldikten sonra ,yarım kalmış olan hikâyemize devam edecegiz, onunla çok mutlu olmak istiyorum,zaten lise sona gidiyorum. Istedigim bölümü yani hukuk bölümünü kazanınca okuyup hakkim olucam ve Kıvançla aramızda bir engel kalmiyacak.
Ailelerimizin gözlerinde eşit duruma düşmüş olucagiz.
Annem ilişkimizi başta onaylamaz ama sonradan o da kabulenir .
Bu düşüncelerim için daha çok erken ama bakalım yarından sonra artık Kıvançla her zaman görüşme şansımız olucak aynı eskisi gibi çok mutluyum.
Yataktan kalkarak banyoya girdim.
Çıktıktan sonra işerimi erkenden bitirip en iyi arkadaşım Gamzeyle buluşutuk.
Gamze mavi gözlü ,sarışın ve kısa saçlarıyla ilgi çekici bir kızdır,ama nedense bu zamana kadar bir tane bile erkek arkadasi olmadi .
Ben ise yeşil gözlü,kumral ve uzun saçlı biriyim.
Gamzenin aksine bu güne kadar bana bir çok çıkma teklifi eden oldu ama benim aklımda hep Kıvanç vardı ,hiç kimse benim umrumda bile değildi.
Gamzeyle beraber bir kafeye oturduk
Gamze
"eee selin nasıl hissediyorsun "
Dedi .onun gözlerinin içine bakarak
"kanka bir an önce yarının gelmesini istiyorum.Ama bir yandan da sanki işin sonunda üzülecekmişim gibi geliyor."dedim. Gamze önce uzun uzun düşünüp iç çektikten sonra ellerimi tutarak
"selin seni üzmek istemiyorum ama senle Kıvanç nerdeyse on yıl önce birbirinizi seviyordunuz ve çocuktunuz ,yani demek istediğim Kıvanç seni çoktan unutmuş olabilir."
dediğinde, ellerimi gamze nin ellerinin arasindan çekerek
"Öyle birşey olamaz gamze ,Kıvanç hala beni seviyor."dedim.Gamze ise
"selin nasıl bu kadar emin konuşuyor olabilirsin Kıvanç Amerikaya gittiğinden beri bir kez bile seninle konuşmaya çalışmadı,isteseydi kardeşi ece aracılığıyla seninle konusabilirdi ama öyle bir şey yapmadı gerçeklerin farkına var artık ." dediğinde ,ayağa kalkarak
"Gamze seninle sözde bugün güzellik salonuna gidecektik ,yarın Kıvanç a daha güzel gözükmem için ama sen Kıvançın beni sevmediğini imma ediyorsun bunları söylemene hakkın yok! "
Diyerek masadan çantami alarak hızlı adımlarla oradan uzaklaştım.
caddeden yürürken Göz Yaşlarım akmaya başlamıştı.
Gamze neden bana bu sözleri söylemişti ?
Ben neden bu kadar üzüldüm ?
Gamze haklı olabilirmi ?
Kıvanç beni unutmuş olabilirmi ?
Kafamdaki sorulara nasıl cevap bulabilecegimi bilemiyorum , tek bildiğim şey Kıvançı seviyor olmam ama içimden bir ses gamze haklı diye bağrıyor.
içimdeki sese yenik düşmeyeceğim .
Kafeden çıktığımdan beri ağlaya ağlaya yürüyorum .
hangi yöne yürüdüğümü ,nereye gittiğimi bilmiyorum, arabaların korna sesleri arasında karşıdan karşıya geçerken birden kendimi yerde buldum.
Ne oluyor,ben neden yerdeyim ve neden kendimi bu kadar halsiz hissediyorum.
Bir adam bana doğru geliyor ,beni kucaklıyor ,ben galiba hayal görüyorum çünkü beni bu kadar yakışıklı birinin durduk yere kucaklıyor olması şu anda imkansız .
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp gözlerimi iyice açtım ve o da ne ?
kanlar içerisindeyim,sağ bacağımı hissetmiyorum .
kaza yapmışım ve şu an karşımda duran son model LAMBORGINI araba bana çarpmış.
Gözlerim kapanıyor zorluyorum kapanmasın diye ama olmuyor ve kapanıyor ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Unutma
RomanceHani beni unutmayacaktın ,henüz başlamamış olan aşkımız böylemi son bulacak ...