yeni bir dost

33 8 2
                                    

  Iyi okumalar...

  Kıvanç  geleli   bir hafta  oldu.      
Ama malesef  annem yüzünden arka binadan çıkamıyorum ,neymiş ayağımdaki alçı çıkana kadar  evden  çıkmayacakmışım.
    zaten  bizler  yani yatılı hizmetliler evin arkasındaki  binada kalıyoruz .
Bu binada toplam  altı kişi kalıyoruz    annem ,babam  , Ben    , Ayşe  teyze ve   ikiz   kızları    onlar Üç  yıl  önce  hizmetçi olarak çalışmaya başladılar .
Ayşe teyze çok iyi ama ikiz olan kızlarına hiç haz etmiyorum yirmi beş  yaşındalar ama benim yaşımdaymislar gibi davranıyorlar .onlar uyuz oluyorum.
Ev telefonunun  sesiyle düşecelerimi bir kenara  bırakıp  masanın üzerindeki telefona uzandım ve açtım,

" Alo"

" Merhaba "

" pardon tanıyamadım "

" selin sen misin ? Ben ozan"

" ş ..şey  evet benim ozan bey  birşey mi oldu ."

"Hayır  hayır bugün ayağındaki alçı çıkacaktı dün söylemiştim hani, seni almaya gelecegimi  haber veriyim dedim .
Az önce babanla konuştum haberi var seni almama geleceğimden ."

" anladım peki ne zaman geleceksiniz ?"

" yarım saate ordayım ."

"Tamam ."

" görüşürüz "

" görüşürüz."

  

Dedim ve kapattım .
demek bugün ayağımdaki açıdan kurtuluyorum artık dışarı çıkabilirim  oh be .
  Ozan bey  sanırım bana çarptığı için  kendisini hala suçluluk hissediyor  bu yüzden benimle ilgileniyor bir haftadan beri nasıl olduğumu öğrenmek için sık sık  aradı  anemle , babamla  ve benimle konuştu  her şeyle kendisi ilgilenmek istiyor .

   
   Telefonu yerine koyduktan sonra  yavaş yavaş adımlarla banyoya ilerledim .
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra
Saçımı  başımı düzelttim hafif bir makyaj yaptıktan sonra  odama ilerledim .
    Beyaz t-şört  ve siyah mini eteğimi  giydikten sonra hazırıdim .
    Neden bilmiyorum ama ozan beyin karşısına güzel çıkmak istiyorum .
 Ona karşı birşey hissetmiyorum ama yine de derli toplu gözükmek her zaman iyidir .

" selin kızım "

Annem beni çağrıyor

" anne odamdayım "

Dedikten sonra annem odama geldi ve

" kızım  ozan bey geldi , haydi hazirsan onu bekletmiyelim . Ayrıca Ne düşünceli bir beyefendi  nasıl ilgileniyor senle  hep onun gibi bir damadım olsun istemişmdir."

"Anne ne damadı saçmalama  ayrıca adamın sevgilisi falan olabilir , üstelik onu daha tanımıyorsun bile. böyle şeyleri konuşmayalım lütfen ."

 
Tam o anda ozan bey içeri girdi  . Gözlerim  bir karış açıldı .
Duydumu söylediklerimi acaba
,lütfen duymamiş olsun allahım ozan bey annemle selamlasarak
yanıma geldi elini uzatarak

"Nasılsın selin "

Dedi. Ben de onun elini sıkarak 

"Iyiyim ozan bey ,siz Nasılsıniz"

"Iyiyim selin hazırsan gidelim ?"

"Tamam"

  
Dedim . ve annem ile ozan beyin yardımıyla ozan beyin arabasının ön koltuğuna oturdum .
annem,

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni UnutmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin