Me wekker gaat af , als ik kijk op me telefoon zie ik dat ik te laat ben.
Laat maar zitten ik ga gewoon rustig aan doen vandaag, ik bel Hind op vraag waar ze is :
S- Yooo, waar ben je ?
H- Ben net wakker begin pas om 12 jij?
S- Ook net wakker, ben te laat sta op kleed je om we gaan ontbijten.En ik hang op, Hind kennende gaat ze pas over 15/20 minuten opstaan..
Ik pak me douche spullen en ga onder de douche.
Als ik klaar ben met douche loop ik naar me kast, vandaag heb ik zo geen zin dus ik kies maar voor een lacoste traningspak.
Ik doe me haar in een staart en pak me tas, ik stop alles erin wat ik nodig heb en pak geld uit de onderste la.
Ik loop de trap af en zie dat Yassin wakker is, "Goedemorgen, Yassin" hij kijkt me aan en kijkt weer naar zijn telefoon, "hoelaat begin je" vraagt hij.
"12 uur" antwoord ik.
Ik pak mijn airmaxjes en trek ze aan net wanneer ik de deur uit wilt zegt hij "Na school direct naar huis" ik zucht en doe de deur achter me dicht.
Zo gaat het 9 van de 10 keer hier in huis, Yassin is de strengste van de 2 met Samir kan ik nog lachen!
Sinds me moeder er van door is gegaan met een andere man ben ik de vrouw in huis ik kook maak schoon en zorg dat alles in orde is.
Ik bel Hind en zeg dat ik er over 5 minuten ben, ik start me scooter en rij richting de andere kant van Delfshaven.
Ik zie hind al staan in d'r nike pak, "je had ook geen zin he" ze lacht en knikt.
We rijden naar de bakker en bestellen onze eten en nemen daarna plaats. Na wat gegeten te hebben en ruzie te hebben gemaakt over wie betaald lopen we naar buiten net waneer ik eruit loop, komt een persoon heel ruw tegen mij aan.
"Hallo kan je nie.." ik draai me om en verdrink in zijn prachtige ogen.
'Focus Souhaila Focus' hoor ik een stemmetje in mijn hoofd. "Sorry heb een beetje haast vandaar dat ik tegen je aan kwam" en hij loopt naar binnen zonder te wachten op mijn antwoord.
Opeens hoor ik hard gelach achter me, "heb je, je tong doorgeslikt Souh" zegt Hind nog altijd lachend.
Ik rol met me ogen en start me scooter, op weg naar school.
Aangekomen op school ga ik direct naar mijn les en Hind loopt door naar de Aula want, ze begint pas over een half uur.
Als ik de klas in loop zie ik de vieze schijnheilig meiden al opkijken.
Van achter hoor ik Rachid roepen "Ewa Souh besloot je om toch je bed uit te komen" ik lach en schud me hoofd maar dan hoor ik, "ja en dan ook nog eens zo een outfit aan te trekken" .
Ik kijk een van die meisjes aan en zeg "Pardon had je wat te zeggen" ze knikt en herhaald haar zin de hele klas kijkt ons aan, ik kijk haar weer aan en zeg dan "ja jij besluit ook je benen te spreiden voor heel Rotterdam-Zuid je hoort niemand klagen" de hele klas ging stuk en zij schold me nog wat uit.
Ik schonk er geen aandacht aan, deed mijn oordopjes in en ging aan het werk.
Even later hoor ik de bel gaan, ik loop het klaslokaal uit.
Toen ik richting de aula liep hoorde ik me naam, ik draai me om en zie Rachid mijn kant op lopen. Ik draai me om en versnel me stappen, oh nee ik heb zo geen zin in die plakband.
Net op tijd weet Hind me te redden, de bel gaat weer en me lessen vielen uit. Ik loop mijn school uit en zie paar jongens staan, ze zochten beetje aandacht maar schonk ze die niet.
Net waneer ik me scooter start loopt 1 op me af, ik draai me om en kijk in de zelfde prachtige ogen als vanochtend.
"Hey, jij was dat vanochtend" zegt hij.
"Haha, ja klopt" k werdt letterlijk helemaal rood sjeetje. "Het spijt me, ik had haast het was echt niet me bedoeling, kan ik het goed maken met een drankje je lijkt me een leuke meid" ik ga stuk in mezelf wat denkt deze ? Ik ga direct mee ofzo? Haha grappig.
"Lief aanbod, maar nee bedankt" en rij weg.Thuis aangekomen zie ik iets wat ik liever niet wou zien..
___________________________
Hey wat vinden jullie tot nu toe van me verhaal?
JE LEEST
Ride or die.
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Souhaila. Souhaila is 18 jaar oud en woont in Rotterdam. Ze woont met haar vader en broers. Ze doet nooit echt aan relaties, maar kan Faris dat veranderen ?