Deel 2

23 3 1
                                    

Ik zie een vrouw met mijn vader op de bank zitten.
Okeeee dit gaat mooi niet gebeuren, ik vraag haar vriendelijk om het huis te verlaten.
Mijn vader kijkt mij dodelijk aan en zegt dat ze wel kan blijven, ik schreeuw dat ze nu het huis moet verlaten anders gaat dit verkeerd aflopen.
En toen voelde ik 'm, iets wat ik in mijn hele leven nog nooit heb gevoeld van mijn vader. Een rake klap in mijn gezicht, ik kijk hem met betraande ogen aan en loop naar boven.
Hij roept nog me naam, maar ik negeer hem.
Ik moet zo snel mogelijk weg hier, of zij gaat weg of ik. Die keuze is blijkbaar al gemaakt.
Ik pak me sporttas en stop dr 2 spijkerbroeken en sweaters in de rest is alleen maar trainingspakken. Ik pak nog een paar schoenen en loop dan het huis uit.
Voor de deur kom ik Yassin tegen.
"Waar ga je heen?" "Sporten"
Hij gelooft het vanwege me tas en loop naar binnen, ik start me scooter en haastte me de straat uit voordat hij er achterkomt dat ik lieg!

Aangekomen bij een hotel boek ik een kamer en leg ik al mij spullen op hun plek.
Dit wordt mijn slaapplaats de komen de dagen, ik kijk op me telefoon en zie dat Samir me belt.
Ik neem op

Samir - Waar hang je uit, papa & Yassine gaan je dood maken beter kom je naar huis.
Souhaila - zolang dat wijf daar op de bank blijft en vaker langs komt zullen jullie mij niet meer zien, ciao he !

Net voor samir nog wat kan zeggen hang ik op, ik weet dat hij me om kan lullen dus ophangen was beter.

Ik loop naar de douche en fris me zelf even op, als k weer uit de douche komt belt Hind mij.

Hind - yo help een jongen doet lijp hier op zuidplein.
Souhaila - 5 minuten ben ik bij je zeg maar tegen hem dat hij heel even moet wachten

Ik trek mijn lacostepak aan en me schoenen en ren het hotel uit.
Na 5 minuten zet ik me scooter op slot en loop zuidplein in voor de JD hoor ik Hind al schelden.
Ik kom aangerend en roep wie deed lijp dan?
Een jongen begint te lachen en zegt tegen hind "is dit wie je voor mij haalt? Souhaila Trinna ?"
Haha hij kent dus mijn bijnaam, jupp iedereen noemt me trinna vanwege al die trinna's (traningspakken).
Ik pakte hem bij zijn kraag en keek hem eerst dodelijk aan, "luister vriend ik geef je 2 minuten om hier weg te gaan en nooit meer gek te doen anders gaan er kogels vliegen in Rotterdam Zuid heb je dat begrepen? "
Hij lacht me nog even uit en ziet dan dat ik serieus ben maar probeert nog een beetje gek te doen.
"Je bent een oorlog gestart Souhaila, onthoudt de naam Younes iblis"
"Oh dus omdat je bijnaam duivel is moet ik bang zijn, je hebt nog 1 minuut vriend als ik jou was zal ik maar bewegen"
En na die woorden liep hij weg.
Hind was helemaal dood aan het lachen om de situatie en iedereen op zuidplein keek ons aan. Hind kennende gaat ze nu een reactie geven en daar kwam het al "het is geen bioscoop kijk voor je en loop door a rare mensen"
Ik keek hind aan en ze wist al wat ik bedoelde eten bij sultan😍.
We reden richting sultan en aten een beetje ondertussen vertelde ik Hind wat er vandaag gebeurt is, ze zei tegen me kom bij mij slapen maar ik wou niet.
Ik ga straks een afspraak maken met Imane, ik ga jullie vertellen wie Imane is.

Imane is een meid van 20 die haar ouders is verloren op haar 17de, daarna had ze niemand meer dat betekende dus dat ze voor zichzelf moest zorgen. Af en toe deed ik wel wat klusjes met Imane maar nooit vast terwijl ze me heel vaak zei kom we gaan samen werken.
Keer op keer weigerde ik, maar nu ? Nu heb ik niks te verliezen.

Na afscheid te nemen van Hind reed ik terug naar het hotel, daar belde ik Imane op en zei dat ik direct kon langs komen.

Imane woont in Rotterdam oost, ze heeft daar een heel groot huis door het geld wat ze verdient. Aangekomen bij Imane deed ze open.
"Wa faina zuster" riep ik ze lachte en gaf me een box.
De avond ging zo voorbij en we hadden het over alles nog wat, het is officieel we gaan vanaf vandaag samen werken.
Ik ga dan ook bij haar wonen dus ik kreeg de auto om me spullen te gaan halen in het hotel.
Ik pakte de matzwarte audi en reed richting Rotterdam zuid.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 21, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Ride or die.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu