✨JUNGKOOK✨1

7.3K 79 36
                                    

Lise mezuniyetinden hemen sonra en yakın arkadaşınla koreye gitme kararı almışsınızdır. Bts Türkiyeye konser için gelmiştir ve sizin bundan haberiniz yoktur. Geri dönüş için havaalanındadırlar. Bundan 4 yıl önce Army'din ve korece öğrenmişsindir bir hevesle ama şimdi bts'i unutmuşsundur bile.

Uçak biletlerini temin ettikten sonra uçağı beklersiniz. O sırada karşı tarafta oturan maskeli ve şapkayı gözlerine kadar indiren yedi kişi oturuyordur. Fark etmemişsindir bile arkadaşınızla korece muhabbete başlamışsınızdır heyecanlısınızdır. O sırada sana birinin baktığınızı hissedersin.Karşına baktığında küçük çaplı bir şok geçirirsin. Yıllar önce çok sevdiğin biasın maskeyi hafif bir şekilde indirmiş bir şekilde sana bakıyordur. O sırada arkadaşınız da sizinle konuşmaya devam ediyordur fakat sen jungkook'a dalmıştırsın.

Arkadaşın"hayır yani burada yarım saattir kendi kendime mi konuşuyorum ben??"der.Sen bir süre sonra kendine gelirsin.

"benim gördüğümü sende g-görüyor musun ?"dersin.

"neyi görüyor muyum?"der. Etrafına bakınmaya başlar. Arkadaşın anlamamıştır ne olduğunu.

"ş-şuradaki eski biasım jungkook tam k-karşımızda v-ve buraya bakıyor."
Dersin ve bakışlarını kaçırırsın çünkü utanmışsındır. Arkadaşın o yöne bir süre anlamsızca bakar. Daha sonra o da küçük çaplı bir şok geçirir.

Namjoon "bir sorun mu var?"
Der ingilizce ve sizde kafanızı namjoon'a doğru çevirirsiniz.

"h-hayır bir sorun yok rahatsız ettiysek özür dileriz."  Dersin türkçe daha sonra panik yapıp korece söylersin.Heyecandan elin ayağına dolanır ve daha fazla saçmalamamak için susarsın. Bir yandan da konuşmak için can atıyorsundur.

Namjoon,güler ve sorun değil anlamında kafa sallar. Uçak gelmiştir anons edilir ve arkadaşınızla uçağa doğru gidersiniz. Heyecandan ölüyorsundur ama sakin ve umursamaz gözükmeye çalışıyorsundur. Arkadaşınız bu sakinliği bozana kadar..

"Bu gerçek olamaz değil mi? kaç senedir bu anı bekledik. Şimdi karşımıza çıktılar ve biz sadece susuyoruz farkında mısın?!!" Der.

"şuan ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. Bende konuşmak istiyorum fakat.." Dersin.

"saçmalama istersen bu fırsatı başka  ne zaman yakalacağız ki?" Der ve mızmızlanır. Uçağa doğru yürürsünüz.
Sen içinden 'Allahım yaratıyorsun bari takip et' diye mırıldanırsın.
Uçağa binersiniz. Şansınıza arka koltuğunuzda jungkook,jimin ve v oturuyordur. Kulaklığını telefona taktığını düşünerekten bts'in şarkılarından birini son ses açarsın.Tekrardan dinlemek istersin uçak kalkana kadar. Ve arkadan kahkaha sesleri gelir.

Jungkook "açmana gerek yok biz buradayız söyleriz sana." Der gülerek.
ve diğer üyelerle birlikte gülmeye devam ederler. Suga dışında çünkü o uyuyordur. Utancından koltukta aşağı kayarsın ve çantanı yüzüne doğru tutarsın. Ve yolculuk boyunca sesini çıkarmamaya yemin edersin.

Arkadaşın "senin kadar değişik birini tanımadım ben. Gel konuşalım diyorum konuşmuyorsun. Üstelik kendini rezil ediyorsun. Pes vallaha." Der ve gülmeye başlar. Sen çantayı arkadaşının hafifçe kafasına geçirdikten sonra gülmeye başlarsın oda göz devirir. Sonra yorgun olduğunu söyleyerek uyur.Jungkook senden etkilenmiştir seninle konuşmak istiyordur ama ne diyeceğini bilmiyordur. Suga'dan yardım ister.

Suga "şuan uyuduğumun farkında değilsin galiba. Benim uykum senin kız işlerinden daha önemli. Kapa çeneni!"
der.Jungkook'a ve uyumaya devam eder. Jimin tabi bunu duyar.

Jimin "bizim kookie birinden mi etkilenmiş?" Diyip gözleri kısılana kadar güler.V o sırada elindeki oyuncağı ile meşguldür ve jungkook'a döner.

"beni beni... Nasıl aldatırsın pis !" Der ve ona sinirli bakışlar atmaya başlar. Oyuncağı jungkook'un kafasına atarken sen uyuyordun ve senin kafana geldi. Jungkook sinirle v'ye bakar v hemen özür diler ve 32 diş güler. Sende cool havanı takınarak "sorun değil." diyerek,gülümser ve önüne dönersin. Biraz söylenirsin ve çaktırmadan gülmeye başlarsın.Arkadaşın uyuyordur ve artık güney koreye gelmişsinizdir. Uyandırırsın onu. O sırada jungkook telefon numarasını bir kağıda yazıp çantanın yan tarafına koyar gizlice. Konuşmaya cesaret edemediği için.

Henüz buralarda yeniyim çok iyi bir yazar sayılmam. Umarım beğenirsiniz. Bundan sonraki hikayeler 3'er part olacaktır. İsteklerinizi mesaj olarak veya yorum bırakarak bana iletirseniz sevinirim. Yazım yanlışlarım olduysa kusuruma bakmayın ❤️ ^-^

BTS HİKAYELERi ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin