✨JİN✨1k özel

1.1K 17 0
                                    


5 yaşında ailen seni terketmişti nedenini bilmediğin bir sebep yüzünden.Bu yaşına kadar çabalayıp bir sürü başarı elde etmiştin. Üniversite'yi başarıyla bitirmiştin ve jyp'de stajyerdin. Seni bu yaşına kadar büyüten aile sana her zaman destek olmuşlardı asla seni çocuklarından ayırmamışlardı.

Namjoon da sana bir abinin verebileceği sevgiden daha fazlasını vermişti. Her koşulda yanında olan ne kadar biyolojik olmasa da bir ailen vardı.

Bts ve jyp'de ki stajyerler aynı yurtta kalıyorlardı. Böyle olması aileni de sevindirmişti. Abinle aynı yurttaydın ve yardıma ihtiyacın olduğunda hep yanındaydı. Bts'de ki herkesle çok iyi anlaşırdın genelde hepsi seni çok sever ve her derdini dinler yardım ederlerdi ama jin nedense sana karşı soğuktu. Birkaç kez sormak istemiştin ama cesaret edememiştin. Herkesle bu kadar yakınken onun sana soğuk olması sinirlerini bozuyordu ister istemez.

🌺🌺🌺

Sürekli dans hareketlerini yanlış yaptığından dolayı dans hocandan azar işitmiştin ve sinirlerin fena halde bozulmuştu. Hemen pratik bittikten sonra direkt yurda gittin. Sen tam yurt odasına girerken jungkook senin sinirlendiğini görmüş olacak ki sana seslendi.

"Y/n, noldu yine kim sinirlendirdi seni?" Dedi. Surat ifadeni değiştirip zorlukla gülümsedin.

"Birşeyim yok her zaman ki ben." Dedin. Yalan söylediğini biliyordu seni gayet iyi tanıyordu.

"Yalan söyleme gel konuşalım." Dedi. Dediğini yaptın ve bts'in yurt odasına gittin. İçeri girdiğinde tae,suga ve jin oturmuş televizyon izliyorlardı. Jin seni görünce hemen suratını astı. Zaten bozulmuş sinirin daha da bozulmuştu jin öyle yapınca. Jin'e bakmamaya özen göstererek oturdun.

"İstersen başka yerde anlatabilirsin." Dedi jungkook. Hayır anlamında kafa salladın.

"Sizden gizlim saklım yok. Anlatabilirim." Dedin. Jin bu sefer sinirli bakışlarını jungkook'a çevirmişti ona baktığın an hemen bakışlarını jungkook'un üzerinden çekti. Hepsi sana dönmüş anlatmanı bekliyorlardı.

"Çok önemli birşey değil aslında. Dans hocamla kavga ettik. Hareketleri zamanında yapamadım ve dolayısıyla bana sinirlendi. Bu yüzden sinirliyim." Dedin kafanı önüne eğerek.

"Jin'i görmüyor musun? Ya da abini. Bak onlarda dans edemiyor. Takma kafana." Dedi suga.

"Çok güzel moral veriyorsun kıza." 
Diyip ardından suga'yı dürttü tae. Suga omuz silkti ve havalı haline büründü.

"Birlikte çalışalım ister misin?" Diye sordu jin ardından. Herkes sizin iyi anlaşmadığınızı biliyordu. Jin'in böyle demesine şaşırmış olacaklar ki aval aval bakmaya başladılar. Ardından tae,jungkook ve suga çığlık ata ata gülmeye başladılar.

"S-sen ciddi misin? Ay çıldıracağım." Diyip gülmeye devam etti suga. Jungkook kaş göz yapıp sen hayırdır bakışları attı. Sen ise şaşırmış bir vaziyette jin'e bakıyordun.

"Gerçekten beraber çalışmamızı mı istiyorsun?" Dedin. Jin verdiği karardan vazgeçti ve olumsuz anlamda kafa salladı.

"Hayır, şakaydı." Dedi ve oturduğu yerden kalkıp yurt odasından çıktı. Onu orada boğmak istiyordun resmen ama hemen ne olduğunu sormak için peşinden çıktın.

"Pişt! Dursana. Düşeceğim şimdi." Dedin bağırarak. Jin umursamayarak yürümeye devam etti. 'Çocuk gibi davranmayı bir an önce kesmezse ben onun kafasını keseceğim' diye geçirdin içinden.

"Gelme o zaman." Diyerek karşılık verdi. Yanına vardığında sinirlerine hakim olamayarak bağırmaya başladın.

"Yeter,yeter,yeter! Bana sürekli soğuk davranmandan, sanki kötü birşey yapmışım gibi bakmandan ayrıca bunların bir nedeni olmamasından bıktım usandım artık!" Diye bağırırken sona doğru sesin kısılmıştı ve gözlerin dolmuştu. Jin'in o umursamaz ve sinirli yüz ifadesi gitmişti yerine şaşkın bir yüz ifadesi gelmişti.

BTS HİKAYELERi ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin