Arkadaşlar hikayeye yeni başladım yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Sizleri seviyorum.
Yağız, 17 yaşında bir öğrencidir. Ailesi onu küçük yaşında terk etmiştir. Dedesi ve babaannesi ile kalmaktadır. Aşka inanır fakat hayatında yanlış kişiye aşık olmaktan korkar.
İİşte YAĞIZZZ.Malis, 17 yaşındadır. Ailesini ve sevdiklerini bir sene önceki depremde kaybetmiştir. Halası , eniştesi ve 3 erkek kuzeniyle yaşamaktadır. Okulun en pisikobatıdır. Bütün kızlar ondan korkar.
İİştee MELİSS.Onur, Melis'in büyük abisidir. Melis'i kardeşlerinden daha çok sever. Bir kitap dükkanı vardır.İştee ONURR.
Orkun, Melis'in ortanca abisidir. Spor aletleri satan bir dükkanı var.
İştee ORKUNN.Orçun, Melis'in en küçük kuzenidir. Melis'ten bir yaş büyüktür. Kız düşkünü olduğunu söylemezsem olmaz.
İİştee ORÇUNN.Evrem, Melis'in en yakın arkadaşıdır. Melis ile aynı sınıftalar.
İİştee EVREMM.Rüzgar, Yağız'ın abisidir. Yağız'a ailesinin yokluğunu hissettirmemeye çalışır. Yağız'dan bir yaş büyüktür. İlerleyen zamanda Evrem'in sevgilisi olacaktır.
İİştee RÜZGARR.
Doğru yolu bulabilecekler mii? Ya bir yanlış yaparlarsa? Hayatları nasıl olacak? Nasıl tanışacaklar?
Yağız ve Melis
Acaba onları nasıl bir hayat bekliyorr.Arkadaşlar sizleri seviyorum kahramanlar nasıl yorumlarınızı bekliyorumm.
Bu arada başlamadan söyleyeyim çok fazla küfür içerecek ona göreeee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM OLUR MUSUN?
ChickLitBirbirlerini sevecekler. Ve aileleri bu ilişkiye itirazsız izin verecekk. Peki ya nasıl? Onlar birbirlerini seçtiler.