MULTİMEDYA; Mustafa
Arkadaşlar böyle giderse yazmayı bırakacağım hiç oy ve yorum yapmıyosunuz. Üzülüyorum...:-(O, o benim eski sevdiğim çocuktu. Sevgilim değil çünkü o beni hiç sevmemiş. Ve Evremimi kaçırmış. O iti bir elime deçireyim.
Ne olur ne olmaz diye gözlerimi kırpıştırdım. Belki hayal görüyorumdur. Ama hayal meyal değil. Bu Mustafa ve kanlı canlı karşımda. Yağız'ın kulağına eğilip;"Yağız affet beni seni buraya getirmemeliydim." dedim. Yağız tebessüm ederek gülümsedi ve;
"Seninle gelmeyi ben istedim güzelim."dedi ve beni de gülümsetti.
Biz konuşurken Mustafa yanımıza geldi. Ben konuşmasına izin vermeden söze başladım;
"Ne istiyorsun? Evrem nerede seni orospu çocuğu?"dedim.
Demez olaydım orospu çocuğu dediğim an yüzümde bir yanma hissettim. Bana vurmuştu. Bana tokat atmıştı. Yanına kalır mı sizce?
Sonra yaklaşıp yanağımı okşamaya başladı "Özür dilerim sevgilim. Sen bana küfür etmezdin. Bir an sinirlendim. Affet beni." dedi.
Alay edercesini gülümsedim ve "Sevgilim mi? Eskilerde kalmışsın Mustafa ben seni terk edeli 3 ay oldu. Uyan artık sabah oldu."diye bağırdım.
Benim onu terk ettiğimi kabul etmiyordu. Yine piç smile gülüşü atarak konuşmaya başladım "Sen beni hiç düşünmedin. Bana hiç değer vermedin. Sen beni aldattın. Yanımdayken bile bana değil başka kızlara baktın." Gözümden bir damla yaş akmıştı. Çünkü gerçekten sevmiştim. Çok sevmiştim.
"Evren nerede? Ever ona bir zarar verirsen..."dedim.
O da alaylı bir şekilde gülüp "Ne yaparsın sevgilim yada dur ne yapabilirsin?"dedi. Sinirlenmiştim artık. Adamların elinden tek bir hamleyle kurtulup erkekliğine bir tekme savurdum yüzüne de bir yumruk atarak yere düşmesini sağladım. Son hamlemden sonra adamlar beni tutmuştu. Piç smile gülüşümü atarak
"Bunun daha beterini yaparım Mustafa. Şimdi Evrem nerde?"dedim.
Beni hiç dinlemeyerek Yağız'a bir yumruk attı. Gözlerim kocaman olurken "Dokunma sevgilime. Eğer bugün buraya gelebildiysem onun sayesinde. Ona zarar verme"dedim tek bir nefeste.
O da "Neden o ha ne den o? Ben seni daha çok sevdim?"dedi sorarcasına.
"Çünkü o her gece başka kızla yatmıyo. Üstelik ben onu başka bir kızla yakalamadım. O hep yanımdaydı. Senin gibi işim var falan filan geçiştirmedi hiçbir zaman."galiba birazdan çarpılacam.
'Çocukla daha yeni tanıştın Malis biraz yavaş kızım.'
'Offf biliyorum iç ses eğer susmazsan dilini kesecem'
'Aman iyi be sustum.'
Kendi kendime sırıtırken Mustafa "Kafayı mı yedin Melis?" dedi.
Ben de"Evet lan evet kafayı yedim. Söyle adamlarına Evrem'i ve bizi bıraksınlar. Böyle yaparak beni kendine bağlayamazsın aksi halde beni kendinden soğutursun."dedim.
Sanki biraz ikna olmuştu. Adamlarına bizi bırakmaları için işaret verdi. Sonra Yağız'a dönüp "Artık bir numaralı düşmanımsın Yağız kendine dikkat et" dedi.
Yağız ona alaylı bir gülüş atıp elimi tuttu. Biran heyecanlandım. Ayyy için kıpır kıpır oldu.
'Melis sakin ol sen aşka inanmazsın. Sen erkeklere güvenmezsin."
'Evet iç ses güvenmem ama ne bileyim bir an heyecanlandım.'
'Aptalsın Melis'
'Sus iç ses döverim.'
'Aman iyi be sustum.'
Yağız'ın konuşmasıyla kendime geldim. "Sevgilimle bizi rahat bırak tamam mı?" dedi alayla.
Bu iş hiç de iyiye gitmiyor. Aralarına girip "Evrem nerede?"dedim.
Mustafa bana bakmıyordu. Yağız'ın elindeki elime bakıyordu. Bana bakmadan "içerde" dedi.
Adamlarına dönüp "Evrem'i getirin"dedim. Kimse beni siklemeyince bağırdım "Bana Evrem'i getirmezseni hepinizi tek tek sikerim. 10 saniyeniz var"
Adamlar onay istercesine Mustafa'ya baktılar. Mustafa da "Yengeniz ne diyorsa onu yapın"dedi.
Kapıda Evrem belirince koşup boynuna atladım. Kaşı patlamıştı. "Evrem bunu sana kim yaptı. Söyle kim hangi eliyle vurdu."
Biraz tedirgin olsa da adamlardan birini gösterip "Sağ eliyle vurdu Melis'im."dedi.
Adama doğru yaklaşmaya başladım. İyice yaklaştığımda adam telaşla konuşmaya başladı "Yenge vallaha sebepsizce vurmadım. Erkekliğime tekme atıp kolumu ısırdı vallaha suçum yok yenge kardeşin baya vahşi çıktı."dedi.
Kahkaha atarak Evrem'e döndüm o da bıyık altından gülüyordu. Mahcup bir şekilde kafasını eğince anladım ki adam doğru söylüyor. Ama adama yumruk atmadan duramadım. Sonra Mustafa'ya döndüm
"Eğer adamların bizi takip ederse onları çok pis döverim ve münasip yerlerini sana kargoyla yollarım." dedim. Öyle deyince bütün adamlar bir adım gerilediler. Ben de piç smile gülüşü atıp arabaya bindik. Yağız bizi arabayla eve bıraktı.
Eve gidince kısa bir duş alıp yatağıma yattım. Bugün olanları düşünüp tam uykuya dalacakken telefonuma mesaj geldi. Mesaj yağızdandı. Ne ara numaramı aldı mesajda aynen şöyle yazıyodu.
"Ben Yağız......."
Mesajı okuyunca yaşayasım gelmedi ölmek istedim bir aan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM OLUR MUSUN?
ChickLitBirbirlerini sevecekler. Ve aileleri bu ilişkiye itirazsız izin verecekk. Peki ya nasıl? Onlar birbirlerini seçtiler.