3

16 6 0
                                    

Ma trezesc buimaca, uitandu-ma aleatoriu prin camera, panicandu-ma. Ma ridic val-vartej din pat, ducandu-ma la fereastra, dand la o parte draperiile de un alb-galbui, lasand lumina soarelui sa intre in camera. Ma intorc cu spatele la geam, iar privirea mi se duce direct spre dulapiorul bej cu usa pe jumatate scoasa din balamale. Imi croiesc drum pana la el printre lucrurile aruncate de-a valma prin camera, ma asez turceste si deschid usa cu mare atentie, pentru a nu o rupe de tot.
-Unde esti? soptesc destul de agitata. Unde dracu' esti?
Ma ridic nervoasa de pe podeaua infecta, punandu-mi mainile in cap, incepand sa ma invart in cerc prin camera.
Dupa cateva minute de gandire profunda si bolboroseli pe care nici macar eu nu le intelegeam daca ma ascultam cu atentie, ma indrept cu pasi mici spre coltul opus al camerei. Ma asez in genunchi si incep sa pipai podeaua pentru a gasi spatiul liber de sub podea. Intr-un final il gasesc, si apas cu putere pe parchet, bucata aceea ridicandu-se ca o clapeta. Inspectez cu privirea cimentul, pana cand dau de jurnalul meu ponosit, cu coperta neagra. Mentin cu piciorul placa de parchet si ma aplec sa iau caietul. Il ridic si ma indrept spre pat, lasand placa de parchet sa se loveasca puternic de podea. Ma asez turceste pe pat si incep sa rasfoiesc jurnalul cautand un spatiu liber in care pot incepe a scrie cate ceva, dar imi pierd gandul, astfel incepand sa citesc si sa trec cu vederea peste paginile scrise si umplute in repezeala cu scrisori, desene si schite ale acestui loc.

PyromaniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum