Yazarın kurgusunun tanıtımını medyaya bıraktım.
KitapListeleri'nden herkese merhaba. Uzun zamandır buralarda yoktuk. Ama yaz gelince kendimize geldik. Artık buralarda ve aktif olacağız. Biraz fazla aktif.
Öyleki sabaha kadar uyumadan sayfa ile uğraşıyorum ve beynim üç kere 159'u aradı. Ama bi' 112 bilmiyor kendisi.
Bunda sahuru beklememin payı da var tabii. En ufak ayrıntısına kadar dikkat ediyorum her şeye. O yüzden bir alkış, vote ve en az iki yorum hakediyorum herhâlde bölüm boyunca. Sizi daha fazla bekletmeden hemen röportaja geçelim. Bize katılmaktan, fikirlerinizi yazmaktan ve not düştüğümüz yerlerde soruları cevaplamaktan çekinmeyin.
Merhaba, Gizem Abla.
🌺 Merhaba.
PTR'nin (Papatya Tarlasında Rönesans) düzenlemeleri nasıl gidiyor, bitirebildin mi?
🌺 Bitirdim ama yayınlayamadan PTR'nin kitap anlaşması yapıldı. :) Yakında çıkıyor inşallah.
Kurgun yayınevinden çıkacaktı, nedir son durum? Basılacağı zaman belli mi?
🌺 Henüz değil. Fakat çok az kaldı, kapak yapılacak sadece.
PTR'den sonra yeni bir hikâye bekliyor mu bizi? Yoksa yarım kalanlara devam mı edeceksin?
🌺 Şimdilik yarım kalanlara devam ediyorum. Hatta şu an birine yeni bölüm yazacağım.^^
Biraz da hayatından bahsedelim. Kaç yaşındasın? Yazmaya nasıl başladın? Hayatınla ilgili birkaç ipucu...
🌺 Yirmi yaşındayım. Çocukken çok hayal kurardım, kitap okumayı da severdim. Televizyonda çocuk bir yazarın haberini görünce yazmaya özendim ve başladım.
Senin için en özel olan kitabın hangisi?
🌺 PTR.
Şiir kitapların var. Yazdığın şiirlerden eski yazdıklarını mı yoksa yenileri mi beğeniyorsun? Şahsen ben eski şiirlerini daha hoş ve kendime yakın buluyorum. Onları nasıl bir duygu içinde yazıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tatlı Sohbet
Non-FictionYaz renkleriyle geldi! Yepyeni kapağıyla içiniz ısınacak... Bu kitapta sayfamızda önerilen kitapların yazarlarıyla olan röportajları okuyacaksın. Fırsatı kaçırma. Ayrıntılar için okumaya başla. Profilimiz mi? Onu incelemeden zaten çıkma.