Tim Esir Alınıyor

351 14 0
                                    

Eylem'in çantası arama yapılırken cihaz bulunmuştur. Yavuz , Ateş ve Mücahit bölgeye çoktan ulaşmıştır . Etraflarını teröristler sardığı sırada telsizdeki sesleri duyan polis özel harekat oraya gelmiştir. Çolak'ın adamları  çoktan Eylem'i götürmüştür . Çolak Eylem'e çocuklara eğitim verdikleri konusunda yalan söylemiştir ve yarım beraber eğitim kampına gideceklerdir.
  Araba yola çıkar ancak tim Eylem'i kurtarmak için arabanın önünü keser.   Teröristler destek çağırdığı için tim zor duruma düşer ve o sırada Ali Haydar vurulur. Timin mühimmatı biter ve esir düşerler. Eylem bir numara yapar ve tuvalete gider. Aynayı alır kırar ve cam parçasinı gizlice götürür. Fethi'ye verir ve Fethi elllerindeki ipi keser. İçeri gelenleri tek tek öldürür ve dışarı çıkarlar. Ancak vurulan Ali Haydar'i almaları gerekir.
Eylem
-Bir an önce çıkmamız lazım
Fethi
-Ali Haydar'ı almadan hiçbir yere gitmiyoruz.
Eylen
-Nasıl alıcaz.
Zafer
-Geri kalan herkesi öldürerek
Fethi
-Bana uyar.
Ali Haydar'in bulunduğu odaya girerler. Ama Ali Haydar'ı alırlarsa ölücektir. Bu nedenle silahları bırakır ve beklerler. İçeri terörist girer.
Terörist
-Silahları bırakın.
Zafer
-Görmüyo musun elimizde silah mı var .
Tekrar elleri bağlandığında Eylem ve Fethi bakışır. Ikiside hafif hafif gülümser. O sırada timin geri kalanı onları kurtarir ve giderler. Fethi Karabayır'a ulaşana kadar hep Eylem'in yanında durur. Onun korur.

Bir Eyfet HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin