Din perspectiva Fabianei
Trag rapid o pereche de blugi scurți cu talia înaltă peste picioarele mele subțiri, las tricoul alb cu mâneci lungi sa îmi cadă pe umeri, incalț o pereche de teniși albaștrii și îmi pun palaria mea neagra pe cap, aceasta acoperindu-mi o mica porțiune din frunte.
Soneria mobilul meu îmi distrage atenția. Mă îndrept spre acesta fredonând melodia, iar apoi îl iau în mâinile mele și glisez cu degetul pe ecran pentru a răspunde.
,,Da Mac?" Dau telefonul pe difuzor, pentru a putea aplica puțin machiaj pe fata mea. Mă așez în fața oglinzii și încep să intind fondul de ten pe față.
,,Voi ajunge la tine acasă în 5 minute, să ieși repede" îmi spune aceasta.
,,Ești cu mașina?" O întreb periindu-mi genele cu putin rimel.
,,Tu ce crezi?" Râde ,,Asher și Tibi sunt cu mine, sper sa fi in fața ușii tale când ajung" mă avertizeaza.
,,Da da, am înțeles" îmi dau ochii peste cap și închid apelul.
Termin de aplicat machiajul - nu prea strident - pe fața mea, iar apoi îmi iau rucsacul in spate și cobor scările spre ieșire.
,,Tată, eu plec!" Strig cat sa mă poată auzi.
,,Bine draga mea, distracție plăcută!" Îmi spune tata din bucătărie, iar apoi ies din casa, așteptând ca Mac cu băieții să apară.
In mai puțin de două minute aceștia apar în fața casei mele.
,, Însfârșit" oftez in timp ce sar în mașina pe bancheta din spate.
Mac își dă ochii peste cap și continuă să conducă spre pădure.
,,Mergem la statuie, da?" Întreabă Mac.
,,Ce statuie?" Întreb confuză.
,,Statuia Diavolului, tu chiar nu ai auzit de ea?" Mă întreabă Tibi.
,,Oh, am auzit de ea și....am auzit că este cam periculoasă" le spun lor, iar apoi incep sa rada zgomotos.
,, Escrocherii" Spune Mac și pornește radioul. Pe fundal se auzea melodia mea preferata "The 1975 - Robbers". Încep să fredonez melodia alaturi de Mac, Asher și Tibi până ajungem în pădure.
Imediat ce am ajuns, Mac parchează mașina undeva printre copaci. Coboram din mașină și începem să mergem spre statuie. Mie încă mi se pare riscant sa mergem acolo, însă prefer sa nu am încredere în calomnii.
Ajunși la statuie, ne apropiem puțin de ea.
Oftez.
Am simțit cum două mâini îmi cuprind umerii, iar eu tresar și mă întorc cu spatele. Nu îi văd decât pe Mac, Tibi și Asher râzând cu lacrimi in coltul ochilor.
,,Reacția ta a fost grozavă" râde Asher, iar eu îmi dau ochii peste cap și mă întorc spre statuie.
Nu pot spune că nu arata bine. Pentru Diavol, e destul de frumos.
Am simțit cum cineva m-a împins spre statuie. M-am împiedicat și m-am prins de statuie pentru a nu cădea. Am simțit un fior pe șina spinării când am atins statuia, ceva nu miroase a bine.
,,Haide Fabi, nu mai exagera atât, e doar un mit, nu e adevărat tot ce se spune" Tibi mă lovește jucăuș in umăr.
Îmi dau ochii peste cap și mă îndepărtez de statuie.
,,Haideți să mergem sa punem sacii de dormit și să facem focul, se inserează" Spune Asher.
Dau aprobator din cap și merg alaturi de ei spre zona de campat. Imediat ce am ajuns, ne-am pus sacii de dormit pe pământul rece și am început să aprindem focul.
CITEȘTI
Lumea a Fost Cucerită de Vampiri - Volumul III ~ Întoarcerea Demonului
VampireEa a crezut că l-a ucis. A crezut că a salvat rasa umană de Diavol, dar, nu a fost așa. Diavolul a revenit atunci când adolescenta a atins statuia. Hande Ercel în rolul Fabianei Evans