Capitolul V

740 40 4
                                    

din perspectiva Fabianei

Deschid ochii încet și clipesc de câteva ori pentru a mă obișnuii cu lumina din cameră. Mă ridic in fund și observ că sunt în camera mea. Deci...totul a fost doar un coșmar?

Mă ridic in picioare și mă întind pentru a mă dezmorții. Eram îmbrăcată în rochia mea și în pantofi, huh, nu îmi amintesc sa mă fi îmbrăcat pentru petrecere. Când voiam să ies din cameră am văzut o picătură de lichid roșu căzând pe podea. Mi-am ridicat capul și am văzut scris cu sânge pe tavan: "Coșmarul tau incepe de-abea acum".

Am tipat, iar apoi m-am îndreptat spre ușă. Când am apăsat pe clanță, aceasta era închisă. Dinnou. Am un ciudat sentiment de Deja Vu.

Luminile s-au stins, iar apoi niște urlete stranii s-au auzit in camera. M-am ghemuit lângă ușă și am început sa plâng. Am deschis un ochi și am văzut un trup masiv in fața mea, părul îi era cârlionțat și ochii îi erau roșii. Harry.

,,De ce faci asta?!" Țip și îl prind de gulerul cămășii.

Acesta nu a spus nimic, in schimb a râs sec.

,,Eu doar îți fac o zi de naștere pe placul tău" rânjește.

,,Ai stricat totul Harry, totul" îi spun și plec de lângă el plângând. Am simțit mâna lui prinzandu-mi încheietura strans. Am scâncit când acesta m-a trântit de perete și m-a imobilizat, apropiindu-se incet de fata mea.

Inima mea era pe cale să iasă din piept din cauza presiunii.

,,Cum e ziua ta?" Respirația lui calda și mentolată se lovește de fata mea. Am înghițit în sec când acesta și-a apropiat buzele de ale mele și mă fixa cu privirea. ,,Îți place?" Zâmbește, inchizandu-și ochii. Mi-am apropiat mai mult buzele de ale lui, dar apoi nu l-am mai simțit lângă mine.

,,Credeai că o sa te sărut?" Râde, tinandu-se de burtă. Lacrimile deja se formau in ochii mei. Momentul acela a fost așa de...nu știu cum să explic...

,,Ești așa de naivă, Fabiana. Daca o sa continui sa te lași vrăjită așa, îți vei pierde virginitatea cu primul pedofil de pe strada" rânjește și sare pe geam, dar nu înainte de a-mi spune: "La multi ani", rânjind.

M-am pus în genunchi și am dat frâu lacrimilor. A fost cea mai urâtă zi de naștere, ce poate fi mai rău acum?

M-am ridicat în picioare și m-am uitat in reflexia mea din oglindă, chiar daca nu aveam lumină. Mi-am șters lacrimile cu podul palmei si am prefăcut o privire serioasa.

,,Am nevoie de baterii" îmi spun și merg spre micul sertar de la noptiera de lemn. Am luat micul pliculeț de Canabis și l-am pus pe suprafața lemnoasa a noptierei. Am inceput sa trag tot praful pe nas. O sursa mare de adrenalina mă cuprinde și încep să râd.

M-am uitat din nou in oglinda și am văzut că ochii mei au devenit roșii. Am inceput sa rad și m-am dus spre fereastră. M-am sprijinit de pervazul ferestrei și am tras adânc aer în piept.

Am deschis fereastra și m-am urcat cu fundul pe pervaz. M-am uitat in jos și puteam sa vad ca eram cam la vreo 5 metri deasupra pământului.

Am simțit cum o amețeală mă cuprinde, am incercat să mă prind de marginea ferestrei, dar nu am reușit. Am simțit cum cad de pe pervaz, dar am reușit să mă prind de mâner.

Am inceput sa strig după ajutor, însă nu cred că mă auzea cineva.

,,Ajutor!" Strig, și am încercat să mă urc înapoi, dar piciorul mi-a alunecat ,,Vă rog, ajutor!" Urlu, dar nimeni nu era prin preajmă.

Lumea a Fost Cucerită de Vampiri - Volumul III ~ Întoarcerea DemonuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum