Capitolul II

1K 71 25
                                    

Din perspectiva lui Madison

Nu pot sa cred că am fost dinnou băgată în temnița asta afurisita! Îl privesc pe Harold plimbandu-se dintr-un colț în altul al holului, uitându-se cu o privire rece la mine.

,,Uite unde ai ajuns" spune rânjind, iar eu mă ridic in picioare și îmi pun mâinile pe gratiile reci și ruginite ale temniței.

,,Nu vei scăpa așa de ușor! Voi ieși eu cumva de aici și o sa îți para foarte rău pentru tot ce ai făcut!" Tip la el.

,,Nu. Eu cred că tu nu vei scăpa așa de ușor de mine. Nici nu s-au inventat cuvinte pentru ce îți voi face" se apropie mai tare de gratii, dar apoi se întoarce cu spatele la mine.

,,Ești un nenorocit" îi spun pe un ton plin de dezgust.

Acesta râde.

,,De ce nu ai spus asta și în ziua în care ne-am căsătorit?" Întreabă, iar eu îi răspund sec.

,,Pe atunci nu erai așa"

,,Nu. Eu tot timpul am fost așa, te asigur, nu m-am schimbat niciodată" îmi răspunde rece. ,,Că tot veni vorba. Astăzi era ziua noastră, ziua căsătoriei noastre. Acum puteam sa fim fericiti, alaturi de copiii noștrii, dar-"

,,Nu, nu am fi putut fi fericiți! Niciodată! Totul a fost doar din vina ta, tu Diavolule! Copiii mei te-au iubit, însă si-au schimbat părerea după ce l-au văzut pe adevăratul tu! CRETINULE!" Urlu la el.

,,Mai bine ți-ai închide gura aia mare până  nu ți-o voi scoate de la locul ei!" Mă amenință, iar eu dau doi pași înapoi.

,,O sa plătesti pentru asta nenorocitule" îi spun dur, dar acesta doar rânjește și părăsește încăperea.

Din perspectiva Fabianei

Ajunsă în fața castelului, ciocnesc in ușa de două ori și aștept ca cineva sa răspundă. In mai puțin de un minut, o femeie cu părul brunet deschide ușa și se uita la mine cu o privire ciudata.

,,Te pot ajuta cu ceva?" Mă întreabă blând, iar eu aprob agitata din cap și încep să vorbesc.

,,Regina e in pericol! Ajutor! Un monstru, Diavolul!"Spun rapid, iar aceasta face ochii cât cepele când aude.

,,Kyle!" Strigă ea, iar apoi un bărbat blond apare in fața spatele ei, privindu-mă fara încredere.

,,Da iubito?" Ii răspunde, încă privindu-mă rece.

,, Madison e in pericol! Harry s-a întors" îi spune rapid, iar bărbatul blond mimează o expresie mirata.

,,Cum a reușit?!" Bate nervos cu pumnul în tocul usii, iar eu tresar.

,,Nu știu, însă nu cred că e timp pentru explicații, trebuie să mergem" îl trage de mana, dar acesta se oprește brusc.

,,Cum rămâne cu copiii?" Întreabă, iar apoi amândoi își îndreaptă privirea spre mine.

,,Ce?" Întreb nedumerita.

Între timp

Bine, niciodată nu mi-am putut imagina ca (,) copiii de vampir sa fie așa energici. Defapt, niciodată nu mi-am imaginat copii de vampiri.

,,Bine, copii, opriți-vă" le spun, așezându-mă pe canapea. Am tras aer in piept și am simțit cum copiii de așează și ei lângă mine. Mă uit la ei, iar apoi mă așez intr-o poziție turcească ,,Gata cu joaca. Acum, haideți să ne cunoaștem, ce ziceți?" Ii întreb.

,,De ce nu?" Răspund amândoi la unison.

,,Bine" îmi împreunez mâinile și le așez în poala mea ,,Pentru început, cum vă numiți?" Ii întreb.

Lumea a Fost Cucerită de Vampiri - Volumul III ~ Întoarcerea DemonuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum