Εισαγωγικό σημείωμα

442 44 6
                                    


Αγαπητέ αναγνώστη/αναγνώστρια,

Το βιβλίο που αυτή τη στιγμή ετοιμάζεσαι να ξεκινήσεις αποτελεί μια μελέτη των πιο περίεργων δολοφονιών, εξαφανίσεων, τοπικών θρύλων και πολλών άλλων, τα οποία έμειναν άλυτα και στιγμάτισαν εποχές και ανθρώπους. Δεν πρόκειται για ιστορία φαντασίας, αλλά περιγραφή γεγονότων που έλαβαν χώρα σε διάφορες περιοχές του πλανήτη ή θρύλων που ακόμα και σήμερα τρομοκρατούν τους ανθρώπους που τις διηγούνται ή δοκιμάζουν να τις εξηγήσουν.

Οι ιστορίες δε μου ανήκουν και οι πληροφορίες που δίνω είναι αναπαραγωγή εγγράφων και αναζητήσεων τρίτων.Δεν υποστηρίζω τα εγκλήματα, τις δολοφονίες, και τους κατά συρροήν δολοφόνους, ούτε τους εξιδανικεύω ή τους ρομαντικοποιώ. Πρόκειται για ένα ενημερωτικό βιβλίο για όσους συμμερίζονται αυτό το ενδιαφέρον για τα κίνητρα και τις ενέργειες αυτών των ανθρώπων.

Τι ήταν αυτό που έκαναν;
Τι τους οδήγησε στο να διαπράξουν κάτι αποτρόπαιο;
Ποια ήταν η ζωή τους πριν αφήσουν την σκοτεινή τους πλευρά να πάρει τα ηνία του εαυτού τους;
Αφού δε βρέθηκαν ποτέ, τι να απέγιναν;

Αν ενδιαφέρεσαι και εσύ για τα άλυτα μυστήρια και όλα εκείνα που θα σε κρατήσουν ξύπνιο/ξύπνια το βράδυ, γύρισε τη διαδικτυακή σου σελίδα και ακολούθησέ με. Αν πάλι δεν το αντέχεις, τότε κλείσε το βιβλίο αυτό: δεν είναι για σένα.


Καλή αρχή,

EllaSarlot

UnsolvedWhere stories live. Discover now