Δάσος Hagley, 18 Απριλίου 1943
Στις 18 Απριλίου 1943, τέσσερα έφηβα αγόρια, από την τοπική πόλη Stourbridge, ο Robert Hart, ο Thomas Willetts, ο Bob Farmer και ο Fred Payne, αποφάσισαν να πάνε για μια βόλτα στο Hagley Woods, μια δασώδη περιοχή στο Worcestershire, για να κυνηγήσουν λαθραία· ήταν περίοδος πολέμου στην Βρετανία και τα τρόφιμα ήταν ελάχιστα, οπότε δεν ήταν ασυνήθιστο για τους ανθρώπους να περάσουν τα όρια του νόμου για να εξασφαλίσουν ένα γεύμα. Εκεί, ένας από αυτούς περιπλανιόταν σε μια Αμαμηλίς (στα αγγλικά μεταφράζεται κυριολεκτικά ως «φουντουκιά των μαγισσών»), μια απειλητική, βγαλμένη από βιβλίο φαντασίας φυσική ύπαρξη που μερικές φορές αναφέρεται και ως βουνοφτελιά (wych elm). Ένα από τα αγόρια, ο 15χρονος Bob, είδε μια λευκή προεξοχή από τον κούφιο κορμό του και θεωρούσε ότι ήταν μια φωλιά πουλιών. Άρχισε να σκαρφαλώνει στο δέντρο για να ψάξει για αυγά και όταν έφτασε στα ψηλότερα κλαδιά, κοίταξε κάτω και είδε ότι το δέντρο ήταν περίεργα κοίλο. Μέσα στη μαυρίλα του φαρδιού κορμού δεν υπήρχε ίχνος φωλιάς πουλιών, μα νόμισε πως βρήκε το κρανίο κάποιου ζώου. Έτσι, έβαλε το χέρι του μέσα και το έπιασε.
Ένα κρανίο χωρίς σάρκα, εκτός από ένα μικρό ίχνος πάνω από το αριστερό κροταφικό οστό, το οποίο επίσης διατηρούσε ένα κομμάτι από τρίχες να κρέμονται στο κρανίο, τρομοκράτησε τον Farmer, καθώς ήταν φανερό ότι το κρανίο ήταν ανθρώπινο. Αμέσως πήρε ένα κομμάτι υφάσματος που βρισκόταν στα κλαδιά του δέντρου, το τύλιξε σε ένα, το έβαλε στο στόμα του κρανίου και το έσπρωξε πίσω στο κοίλο. Τα τέσσερα αγόρια βρίσκονταν τώρα σε δύσκολη θέση. Είχαν ανακαλύψει τα λείψανα ενός ανθρώπου, μια ανησυχητική ανακάλυψη που έπρεπε να αναφερθεί στις αρχές, ωστόσο, ήταν λαθροθήρες και βρίσκονταν παράνομα σε εκείνο το κομμάτι γης. Με τον φόβο των αντιποίνων, τα αγόρια αποφάσισαν να μην μιλήσουν για το κρανίο και να το κρατήσουν μεταξύ τους. Ήταν ένα σχέδιο που ήταν καταδικασμένο να αποτύχει και η σκέψη των απομειναριών γρήγορα έγινε βάρος στη συνείδηση του νεώτερου της ομάδας, Thomas. Είπε στον πατέρα του το σκοτεινό μυστικό λίγο μετά την επιστροφή του στο σπίτι.
YOU ARE READING
Unsolved
Mystery / ThrillerΣύμφωνα με τον Τόμας Μουρ «μόνο μέσα από το μυστήριο και την τρέλα, η ψυχή αναγεννιέται». Αφήνουμε στην άκρη την τρέλα και μένουμε αποκλειστικά στο μυστήριο, πεδίο που γοητεύει και συναρπάζει την ανθρώπινη νόηση, ακόμα και στην περίπτωση που προκα...