Troszku dużo pytań i wątpię czy ktoś to przeczyta, no ale...
Nominacja od Celestia_admi1. Ulubione zwierzątko?
-Koteł zdecydowanie2. Ulubiony kolor?
- zielony i granatowy3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
- sonic i scooby doo4. Znienawidzona bajka z dzieciństwa?
-hmm... pomyślmy... niezbyt lubiłam świat małej księżniczki (czy jakoś tak)5. Ulubione anime?
-ehh... Kocham takie pytania, pomyślmy... bardzo lubię fairy tail, gdyż jest to moje pierwsze anime, z którym zaczęła się moja przygoda (czytajcie 1 część tej książki, rozpisałam się tam o tym)
ze sportówek, lubię haikyuu i kuroko no basket
bardzo lubię też anime w stylu bungou stray dogs, danganronpy i death nota
ostatnio moją wielką miłością jest boku no hero academia6. Opisz swój sen?
-raczej nie mam snów, ostatnio miałam jakisy, hmm... może w podstawówce7. Opisz swoje marzenie?
-moje marzenie, kolejna rzecz, której raczej nie mam sprecyzowanej, ale bardzo bym chciała nauczyć się lepiej grać w siatkę, oraz doszlifować jazdę konną8. J. Polski, czy Angielski?
-Polski9. Morze czy góry?
-ostatnio byłam w górach i mam już serdecznie dość, więc morze10. Noc czy dzień?
-noc11. Ulubiony żywioł?
-powietrze i ogień12. Matma, czy fizyka?
-matma zdecydowanie13. Narysuj Allena z dgm
-może kiedyś14. Umiesz śpiewać?
-nieee, w gim byłam w chórze, ale nie umiem, wogóle...15. Ile moich książek przeczytałaś?
-czekaj sprawdzę... To tak;
Jesteś moim światem, z dgm (jestem w trakcie)
Ostatnią nominację
Zamierzam przeczytać opko z ao no16. Ulubiony przedmiot?
-W-F (myślę, że chodzi o szkolny)17. Znienawidzony przedmiot?
-Informatyka18. Lubisz lody?
-to zależy jakie.... w sensie jaki smak, a nie coś innego, wy zboczuszki xDDD19. Lubisz jednorożce?
-nom, ale i tak lamorożce lepsze xD20. Co sądzisz o Sailor Moon?
-nwm, nie oglądałam i jak narazie nie zamierzam21. Ulubiona wokalistka/wokalista?
-czekaj, jak się ona nazywała... Rachel Platten jest spoko22. Ulubiony zespół?
-Starset, Honey Works23. Napisz wiersz/ złotą myśl
-Dawno temu, bo z pół roku
Sindbad podbił sobie oko
Ja'far na to poszedł spać
A Alibaba kupił maść
...24. Ulubiona książka na wattpadzie?
- Błękitna Brama25. Ulubiona książka poza wattpadem?
-Książe Mgly i Pałac Północy26. Ulubiony strój?
-luźna bluza, rurki i trampki27. Co sądzisz o grze błękitny wieloryb?
-sądzę, że to głupota28. Na co masz uczulenie?
-heh.. Sądzę, że łatwiej byłoby napisać na co niemam uczulenia, no ale... otóż mam uczulenie na: kurze, pyły, sierść, niektóre drzewa, a szczegółowych badań nigdy nie miałam więc więcej nie powiem29. Ulubiony film?
-Wzgórze Krwi30. Ulubiony język?
-Japoński31. Ulubiony piłkarz?
-nie mam32. W jakiej pozycji śpisz?
-nie wiem, nagram się i będziemy wiedzieć xP33. Masz chłopaka / dziewczynę?
-nie, nie mam34. Najukochańsza postać z anime?
- Todoroki i Tamaki z boku no hero academia
Suzuya z tokyo ghoul'a
Karma z ansatsu kyoushitsu
I Akashi z knb35. Postać którą byś z chęcią zasztyletował?
-hmmm.. wydaje mi się, że Haizaki z knb, by się nadawał, albo ewentualnie Sindbad z magi37. Masz rodzeństwo?
-tak, brata i trzy siostry (wszyscy starsi)36. Znienawidzone anime?
-pierwszy sezon ao no exorcist (za spieprzenie historii z mangi) i tokyo ghoul (za to samo, plus cenzurę)38. Ulubiona piosenka?
- Ranbu no melody, opening drugiego sezonu boku no hero academia i Sono ichi no sadame, a tak nie z opening'ów to my demons i on my own39. Ulubiona gra?
-Elswird, Aion i Simsy, lubię też Assasina, ale nie posiadam (grałam kilka razy u kol)40. Jakim typem człowieka jesteś?
-realista/marzyciel41. Jakbyś określił się w dwóch słowach?
-słomiany zapał, no cóż taka prawda, zawsze coś zaczynam, a już gorzej z skończeniem tego42. Ulubiona pora roku?
-zima43. Co sądzisz o współczesnych bajkach/anime?
-niezbyt się w nich orientuję, ale te na które trafiłam były całkiem spoko44. Cieszysz się, że to już koniec?
-szczerze... nie wiem45. Zauważyłeś, że punkty 36 i 37 są odwrócone?
-tak46. Nominuj 20 osób.... Hehehe, wreszcie czas zemsty...
Thrilaviel
Attamaj
_MikiRen_
BezpanskiLiterat
CZYTANIEJESTSUPER
ILoveJuuzouSuzuya
Girl_other_than_all
Grellcio
Yuri_Katsuki8899
Yuri-Plisetskyy
Szarotonna
_Kartofel_
_Neonek_
NovaDrayer
TejPralkiNieZnasz
Dowqri
Zboczony_Kocur
asha010
mysiekpysiek
KupMiPizzeDziękuję za uwagę pytania i polecienia takie same jak powyżej i cóż życzę miłej zabawy xDDD
CZYTASZ
Moje przemyślenia i opinie....
De TodoWięc cóż..... Znajdziecie tu wszystko i nic... Od moich jakże majestatycznych przemyśleń na temat różnych rzeczy, przez zapytania i nominacje do opinii... Data publikacji: 28 maja 2017 Data zakończenia: ??? Status: kontynuowane, aczkolwiek rozdziały...