۞ ÚVOD ۞

557 21 15
                                    

Ahoj!

Nechcem veľa omieľať, najdôležitejšie je povedať čo budem hodnotiť a ako to bude fungovať. Poďme na to.

HODNOTENIE

۞ Cover................. 5b (hodnotím vystihnutie k príbehu, kvalitu, dizajn)

۞ Popis ................. 5b (obsah popisu)

۞ Nápad................. 5b (živly, upíry, draky...pre mňa otrepané témy, ktoré obyčajne nečítam, ale ak je to podané novým a zaujímavým spôsobom, tak je to v poriadku)

۞ Dej ................. 15b

۞ Charakter postáv ................. 5b (aké sú hlavné postavy, vlastnosti, držia sa svojich profilov alebo sa neustále menia...)

۞ Gramatika ................. 10b (sama nie som slovenčinár a v príbehu môže byť slang, ale je potrebné na to upozorniť, samotná postava môže mať charakter "sockára", ktorý sa nevie vyjadrovať, vtedy to beriem)

۞ Celkový dojem ................. 20b (ako to máte "vyhajpované", či ste si na tom dali záležať alebo len píšete odbuka -dobuka)

۞ Maximálny počet bodov.................65 bodov


POSTUP

Napíšte mi do SPRÁVY, aký príbeh chcete, aby som zrecenzovala. Môžete mi napísať aj do komentárov, ale to len pre informáciu pre ostatných, aby videli koľkí ľudia mi už poslali SPRÁVU. Správa je aj najlepšia, pretože budem chcieť odpovede na otázky k príbehu:

1.  Ako ti napadla idea príbehu? Čím si sa nechala inšpirovať?

2. Kedy si začala približne písať príbeh?

3. Máš dopredu premyslený dej alebo píšeš ako to príde?

4. Ktorú postavu máš najradšej a najmenej rada?

5. Najlepšie umiestnenie.

Môžem sa opýtať doplňujúce otázky a POZOR!aj na ďalšie nezverejnené kapitoly, aby som mohla čitateľom odporučiť alebo neodporučiť či čítať ďalej.

- Ako si vymýšľaš mená postáv a názvy miest?


PRAVIDLÁ

OPEN - mám čas na recenzovanie

CLOSED - môžete sa prihlásiť a dám vás do poradovníka, ale nemám čas na recenzovanie 

1. Príbeh musí mať min. 5 kapitol. 

2. Ak je príbeh dokončený a má 64 kapitol, nebudem ho čítať celý, ak ma nebaví. Aj ke príbeh zlý 15 kapitol, zvyšných nebude o niečo lepší. Aj je príbeh dobrý, rada si prečítam aj 64 kapitol. Takže maximálne zrecenzujem 15.

3. Nerecenzujem FF na nič. Ani na Harryho a toho zbožňujem. Nerecenzujem ani čisto texting (písať si môžete na facebooku) či poéziu (lebo jej nerozumiem).

Recenzie - OPENWhere stories live. Discover now