23. december 2017
Máme tu tretiu recenziu na short story :)
1. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE
Názov: Droga
Autor: Veronissana
Počet zverejnených kapitol/predpokladaných kapitol: 7
Stav: dokončené
Žáner: short story
Prečítala som: 7 kapitol
2. ODPOVEDE NA OTÁZKY
1. Ako ti napadla idea príbehu? Čím si sa nechala inšpirovať?
Šli sme domov, keď som musela odložiť slúchadlá, pretože sme vystupovali. Bol to zdanlivo bežný moment, keď som si uvedomila, ako som okamžite schradla a okolie stmavlo a stratilo farby. Niekoľko nasledujúcich hodín som začala uvažovať ako veľmi hudba ovplyvňuje ľudský život a vzťahy a takto vznikol tento príbeh.
2. Kedy si začala približne písať príbeh?
Zhruba pred pol rokom.
3. Máš dopredu premyslený dej alebo píšeš ako to príde?
Toto bola skutočne rýchlovka, akoby ma múza skutočne "kopla" a za zhruba desať minút bol príbeh na svete.
4. Ktorú postavu máš najradšej a najmenej rada?
Tento príbeh nemá postavy. Je to jednoducho sled myšlienok a úvah mojej maličkosti.
3. HODNOTENIE
۞ Cover.......................................... 5/5
Nieviem čo by som cover vyčítala. Názov je perfektne vidieť, pozadie je jednoduché a hodí sa k príbehu, farby navodzujú pochmúrnejšiu atmosféru a celkovo to k sebe všetko pasuje.
۞ Popis .......................................... 5/5
Popis je stručný a upúta. Aká je to droga, ktorá sa dá počúvať? Obyčajne, by som za takýto krátky popis strhla body, ale nič viac ako 4 vety k tomuto príbehu netreba.
۞ Nápad......................................... 5/5
Nápad je pekný a nevidela som nič podobné na wattpade. Naozaj neviem čo by som viac povedala.
۞ Dej ..............................................10/15
Tento krátky príbeh nemá skutočný dej, sú to len skôr myšlienky o droge alebo krátky denník. Myslím, že nápad by sa určite dal nejako viac premyslieť, aby tu bol dej. Príbeh ale má byť určite len naozaj krátky story s myšlienkami a takto je to super.
۞ Charakter postáv.......................3/5
Postava je v podstate len jedna. Ako sa pozerá na svet a drogu, ktorú berú takmer všetci ľudia na svete je zaujímavé.
۞ Gramatika................................. 10/10
Nevšimla som si žiadne gramatické chyby alebo niečo, čo by ma nejako rušilo.
۞ Celkový dojem ......................... 17/20
Celkový dojem sa nedal veľmi utvoriť, pretože príbeh je naozaj taký krátky, že je ťažké si k nemu vytvoriť nejaký vzťah. Je to však príbeh so zaujímavým nápadom.
4. ZHRNUTIE
۞ Cover.......................................... 5/5
۞ Popis .......................................... 5/5
۞ Nápad......................................... 5/5
۞ Dej .............................................. 10/15
۞ Charakter postáv ...................... 3/5
۞ Gramatika ................................. 10/10
۞ Celkový dojem ......................... 17/20
۞ Závečné hodnotenie................ 55/65 bodov
Príbeh prečítaš za pár minút a vie ti spríjemniť deň :)
YOU ARE READING
Recenzie - OPEN
RandomSilne prepracované recenzie. Aspoň sa ich snažím robiť. Nejde len o samotné recenzie, ale aj o konzultácie o príbehu či iná výpomoc, ktorú autori potrebujú. Prečítajte si hlavne Úvod, tam je všetko spísané :) Ak máte nejaké otázky, napíšte mi správu...