Uyanmak bu kadar zor olamazdı herhalde. Çalışma sistemim sağolsun o kadar yorucu ki. Birde üstüne başka bir şubeye gönderdiler neymiş destekmis! Kalktım mecbur yataktan, dusumu aldım, hazırlandım, ayna da bir baktım kendime, çok çökmüşüm yahu. O esmer çıtı pıtı güler yüzlü kız gitmiş, yerine yaşlı hastalıklı bir kadin gelmiş.Şu kulaklıklarım olmasa bu trafik çekilmez. İşyerine geldiğimde her zaman ki gibi bir yoğunlukla karşılaştım tabi hemen iş başı yaptım.
Molaya çıktığımda kendi subemdeki arkadaşım Şule'yi aradım. Malum dedikoduları almam lazım. Arkadaşta sağolsun hiç bir detayı atlamadan bir bir ilettiği icin herşeyden haberim oluyor.
-canımmmm
-Naber Şule, napiyosun?
-İyi canım ya ne yapayım molaya çıktım. Asıl sen anlat nasıl gidiyor yeni şuben.?
-Aynı canım ısınamadım bir türlü.
-Ayy Melis, ben sana anlatmadım degil mi!? Yeni bir kız başladı bizim bölüme. Ama bir soguk bir soğuk görmen lazım.
Diye başladı anlatmaya. Hayir anlamıyorum kiz yeni başlamış, seni görür görmez sarılıp öpecek degil ya.
Dört gün sonra kendi subeme döndüğümde tanıştım Hazin'le. Gün geçtikçe ısınıyordum. Sabah kahvaltılarında, yemeklerde hep yan yanaydık.
Bir gün bana çok değer verdiği bir arkadaşından bahsetti. Yasin..Hani öyle bir anlatıyor ki, tanımadan korkuyorsunuz. Korkmaktan kastettigimde cok sert bir mizacı oldugunu, herkesle samimi olmadığını,soguk biri olduğunu anlattı. Ama Hazin'in Yasin'i ne kadar sevdiğini anlatırken ki heyecanindan anlıyorsunuz zaten.
Yine böyle bir gün isteyen Hazin'le benim yemek saatlerimiz denk gelmedi aramızda yarim saat vardi o benden önce çıktı yemeğine çünkü Yasin gelmisti. Hazin bana Yasin'i her anlattığında Yasin'le tanışma isteğim daha da artıyordu. O sırada bizim Mustafa'nın kiz arkadaşı Canan geldi. Bende onunla birlikte yemeğe gittim. Merakımı daha fazla dizginleyemezdim. Aradım Hazin'i..-Yavrum, nerdesin?
-Asagidayiz canim çay içiyoruz Yasin'le.
Sebepsiz mutlu olmuştum.
-Eee kızım yemeğe çıktım ben. Hadi al Yasin'i de gel. Hem bir tanışalım su meşhur Yasin'le.
-Tamamdır hayatim geliyoruz.
Dedi ve beni bir heyecan kapladi.
Normalde benim yanıma gelmeleri en fazla 5 dakika surmeliydi ama o 5 dakika geçmek bilmedi.
Geldiler, tanıştık.
Yasin, orta boylu, kilosu boyuna göre gayet iyi, kumral, koyu kahverengi gözlü ve yakışıklı bir çocuktu. Daha önce vesikalık fotoğrafını görmüştüm ama bu kadar dikkatimi cekmemisti. Hazin'in anlattığı gibi soğuk bir kişiliği vardi. Hiç konusmuyordu. Zaten yemek molalarimizda bitmisti. Hazin'le sarıldılar ve Yasin gitti.Hazin'e ne desem de Yasin'le bir daha bir araya gelsem diye bin bir türlü şey düşünüyordum. Nedense cok dikkatimi cekmisti. Cok farklı bir çekimi vardi.
Yılbaşını evde geçirdim annemle birlikte. Ertesi gün ise gec gidecektim ama yinede erkenden uyudum. Yılbaşı ertesi oldugu icin bombostu magaza. Aksam isten çıktığımda Hazin'le yarin icin plan yaptık ikimizde izinliydik. Yasin'i de getireceğini söyleyince kabul ettim. Yılbaşından 2 gün önce saçlarımı griye boyatmistim. Yıkayıp kurutsam bile yeterli oluyordu cok guzel duruyordu cunku. Eve gelip hemen bir dus aldım ve yattim. Sabah erkenden kalktım hazırlandım ve sahile inip onlari beklemeye basladim. Hazin geldi önce sonra Yasin'i duraktan alip geleceğini söyleyip kalktı yanimdan. Sebepsiz bir heyecan ve mutluluk vardi icimde. Geldiğinde nasil davranmam gerektiğini düşünüyordum. Ahh iste geldiler. Bu nasil harika bir varlıktır Allah'ım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAMEL
RomanceMelis kendi halinde ailesiyle bolca sorunları olan ama dışarı da gayet deli dolu hayatini yaşayan biri. Onun hayatını monoton yapan ne varsa hepsinden bıkmış. Onun hayatını Yasin degistirecek. Yasin yalnızlığı seven, herkesle samimi olmayan kimseye...