Chce to další oběti

53 6 4
                                    

Stínu to ale nestačilo, chce neustále svou pomstu, za to co mu udělali a další, Stín nepotřebuje zjišťovat, kde ti šikanují bydlí, on je už našel, jakmile je uviděl, jak jsou ke stínu a čekají na to až přijde ten ubožák, Stín toho využil, přemístil se přímo k nim, děti se ho všimli ,,Hej to je on!" křičel jeden z nich ,,byl" řekl Stín, a vrazil nůž do jeho srdce, kluci se ho pokusili bránit a zaútočili na něj, ale Stín zase zmizel a byl slyšet smích, který dával najevo, že jsou ztraceni. Jeden z nich se schoval na záchodech a rozsvítil, aby viděl, našel tyč, a čekal až přijde, ale jak Stín šel kolem záchodů, tak se světla praskla z negativních sil, pak bylo slyšet jen křik a něco co prošlo skrz čerstvého masa. Potom se rozsvítilo, a byl tam jen jeden ze šikanujicích, který měl tyč v oku a krev.
Další z nich se schovával, prostě za dalším domem, A tam byl velký stín, kde se skoro nedalo vidět na nohy, Stín toho využil, chytil jednoho ze šikanujicích za krk a vtáhl ho ke stínu, jediné co bylo slyšet, bylo praskání kostí. Poslední z nich se studia, kde tam byla i světla, čekal až přijde ten blázen, aby se mohl ochránit, už přišel hned rozsvítil, všechna světla, Stín si zakrýval obličej, jeden ze šikanujicích přišel k němu, a začal do něho bušit, Stín se naštval a hodil do elektrického zdroje elektřiny, a jednoho ze šikanujicích zabila elektřina. Stín byl z toho světla zesláblý, ale jak byla ta tma, už sílil, ale přišla policie, a začala do něho střílet, Stín ale žije. Policie byla, co byla přivolána jedním ze šikanujicích, byla taky informována o jeho slabině, a použila co nejsilnější světla. Stín jak oslněn světlem, nevěděl co má dělat, pak se začal rozpadat a jediné co ž z neho zbylo, byl prach.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 19, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The SHADOWKde žijí příběhy. Začni objevovat