Týrání a šikanování

78 6 2
                                    

Žil kdysi jeden chlapec, který odjakživa neměl život lehký, rodiče jsou krutý, nemá žádné kamarády, a ve škole ho šikanují, a když nebylo něco po rodičích, třeba když chlapec jim nedal peníze které si ušetřil, byl vyhazován do temného sklepa, A a to bylo každý den, celý den, klidně měl zůstat pár dní hlady, má kvůli tomu problémy ve škole a jakmile se to rodiče dozvědí, tak zahučí do sklepa, málem ho hrozilo i vyloučení. a tak byl i šikanován, A jak je neustále ve sklepě, A je zvyklý na tmu a světlo mu vadí, furt mu prudké a silné světlo do obličeje, a tím skoro oslepnul, ale stále vidí.
Jednoho dne se zbláznil, čekal až bude dnes tma, a pustí ho ze sklepa a budou všichni spát. Chlapec vzal černé oblečení s velkou kapucou, co zakrývá skoro celý obličej, vzal ostrý řeznický nůž, a čekal až fotr půjde do kuchyně pro pivo. Jakmile šel dolů, fotr rozsvítil, sice to chlapce oslepuje, ale on zavřel oči a zorientoval se pomocí sluchu, fotr si ho logicky všimnul a začal na něho křičet (Jelikož je to týrající rodič, raději to co říká neuvedu) chlapec aby jednoduššeji ho zabil, ho silně vrazil do obličeje a strčil ho do obýváku a zhasnul. Poté bylo slyšet sekání nožem a řev, poté (Jelikož mě nebaví nazývat ho chlapcem, tak bude prostě od teď Stín) Stín šel do ložnice aby zabil macechu, macecha byla vzhůru a čekala na fotra, poté uslyšela kroky a tak řekla ,,Lásko jsi to ty" Stín řekl ,,Láska na jméno"Stín zněl jinak, macecha chtěla rozsvítit, ale Stín hodil po ní nůž, přímo do hlavy, světlo se potom rozsvítilo, A on rychle zmizel.

The SHADOWKde žijí příběhy. Začni objevovat