Pada keesokkan pginya..Jungkook terdengar bunyi locengnya berbunyi yg menandakn jam pukul 7.00pagi..Jungkook bangun dan mengambil tuala yg berdekatan..Selepas mandi,dye bersiap-siap pkai baju seragam dan mengambil sarapan yg disediakn oleh Jin hyung..Semasa dlm perjalanan dye ternampak Lisa sdg berjalan..dye merasai Lisa tinggal di sekita kawasan ini..ttpi dye x mengambil tahu hal org..mlaslh katakn..Lisa nmpk Jungkook ade di belakangnye..ttpi dye tahu si Jungkook ni x suka bergaul ngn perempuan yg x dikenali..Lisa memberanikn dirinya untuk tegur Jungkook..
Lisa:Annyeong!selamat pagi!!*jerit*
Jungkook:*shook*-_-'
Lisa:Cubalh jwb Hi sya tu..at least ckp Hi!*geram*
Jungkook:*shook*Hi!*lari*
Lisa:Haih..dye lari plk..x pe sekurang-kurangnye dye jwb Hi aq tu..*ketawa*
Jungkook melarikn diri meninggalkn Lisa di belakang..apabila smpai di school..
Haejin:*nmpak Jungkook*Annyeong Jungkook-ah!!!
Jungkook:Annyeong Haejin-ah!!!
Haejin:knp ko berpeluh-peluh ni??*hairan*
Jungkook:x de papelh..dhlh jom masuk kls nnti cikgu dh masuk Susan nnti..
Haejin:okay....
Jungkook ternampak Lisa dan x melihat dye..
Jungkook:haihhh..knp hati aq ni...bile aq jumpa dye mesti aq rase mcm x nk jauhkn diri ngn dye..*berangan*
Lisa:Oi!..Berangan eh??..ishhh..pagi2 dh berangan*ketawa*
Jungkook:mane ade -_-'..aduiii..tdi dye ketawa...comel*blush*
Lisa:oiii..dh knp tetibe blush ni??..ko suka Cikgu Kim eh??*gurau*
Jungkook:malas nk lyn..
Lisa:kerek ah~~..mamat ni...muka hensem tpi x suka bergaul ngn org..apelerr...
Haejin:*menerpa Jungkook*..jungkook-ah..rehat nnti sama2 eh?*senyum*
Jungkook:*tunjuk tanda ok*
Lisa:oh..dye dh ade kwn rupanya..ingatkn mamat kerek ni suka lonely...
Kringggggg....(waktu rehat)
Haejin:Jungkook-ah..aq nk perkenalkn Kat ko seseorg..
Jungkook:siapa??
Haejin:*tunjuk GF dye*..ni girlfriend aq yg selalu aq ckp ngn ko..
Jungkook:Oh..ni ke GF ko???comel~~..intro sikit..
Haejin:Ni name dye Hyerin..Hyerin ni Jungkook kwn sya..
Jungkook:Annyeong!Nice to meet you❤*bow*
Hyerin:Nice to meet you too*bow*..
Jungkook:Hyerin..awk kls mane ya??
Hyerin:Oh kelas kedua..Jungkook kls pertama same ngn Haejin kn??
Jungkook:haah...
Haejin:Jungkook lps ni jgn asyik tanya aq mcm mane rupa girlfriend aq lgi*geram*
Hyerin:*ketawa*
Jungkook:*ketwa*okok..
SKIP~~~~~~~
sementara Jungkook ngn Haejin bersembang..Lisa perasan yg kwnnye Hyerin merupakan GF kpda Haejin kwn Jungkook...
Lisa:ohh..patutlh x nk rehat same2..rupa-rupanya pergi dating..*marah*..aq ingat kn dye single..knp dye x beritahu aq yg dye ade boyfriend??..susah ke nk ckp kat aq???....
BERSAMBUNG....
YOU ARE READING
Shhh...Marry Me Please?(Malay ver.)
أدب الهواةJungkook ialah seorang artis yg sgt famous di Korea and worldwide!..Pada suatu hari dye didaftarkn di Kpop Artist Highschool..dye merupakn seorg senior di situ..Dye tdk sedar bkn shja dye sorg yg baru masuk ttpi pada masa yg sama..Lisa pun baru mend...