Capitolul 6:"Spioni in viitor"

108 9 0
                                    

      In timp ce ma plimb prin incaperea intunecata, aud scartaitul usii care se deschide. Apare Rick cu o tava, pe care se afla un castron cu mancare.
Ma uit la el si incep sa tip:

-Ce se intampla?!Ma tineti inchisa de ore intregi, la fel ca ceilalti adolescenti!

Rick pune tava pe podea. Isi indreapta privirea spre mine. Se incrunta si imi spune:

-Multumeste-ne ca macar nu va lasam sa muriti de foame!

- Nu ne lasati sa murim de foame pentru ca vreti ceva de la noi!!urlu eu.

-Esti o fata destepta, spune el, incepand sa rada. Insa, nu vrem ceva de la voi, ci de la cei de la Cronomy.Voi, adolescentii care ati fost trimisi in trecut, adica, momentan, in prezent, sunteti doar momeala....

- Ce vrei sa spui??intreb eu derutata.

-Stim cu totii de ce sunteti voi aici, Nineteen...

- De unde stiti?! Si care "toti"?! intervin eu enervata.

-Eu fac parte din echipajul Qhip al acestui oras. Acesta contribuie, alaturi de echipele din celelalte orase ale lumii, la dezvoltarea tehnologiei.

-Si de ce ne tineti inchisi??intreb eu disperata.

-Pentru ca voi ati fost trimisi sa impiedicati aparitia noii noastre inventii, adica telefonul. Vreti sa ne stricati planurile si ne asiguram ca asta nu se va intampla, spune el schitand un zambet rautacios.

-Ce planuri?! Cele de a afecta rasa umana?? Asta e tot ce vreti? Sa priviti cum mintile oamenilor o iau razna din cauza unor inventii stupide? De ce faceti asta?strig eu cat de tare pot.

-Of, Nineteen, ce-ti place sa-ti bagi nasul pe unde nu trebuie, imi spune el indreptandu-se spre usa. Eu zic sa te odihnesti, maine va fi o zi grea pentru tine si pentru ceilalti 46...

- 46??intreb eu.

- Mda... Inca nu i-am prins pe toti, dar se va intampla acest lucru in curand.

- Pana la urma de unde stiti de misiune? il intreb eu inainte ca acesta sa iasa pe usa.

-Nineteen, cum putem inventa un telefon, asa am putut sa inventam o masina a timpului, care ne poate duce in viitor.

-Si ce vrei sa spui cu asta??intreb eu.

-Pai am trimis niste spioni in viitor si astfel am aflat de voi, spune el plecand si inchizand usa dupa el.
Spioni in viitor??!! Of...Nu se poate!! Trebuie sa fac ceva...

Iau bolul de mancare de jos, mananc si ma asez pe metalul rece. Trebuie sa ma odihnesc. Rick a spus ca maine va fi o zi grea, asa ca ma astept la orice...

Cei 60Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum