merhaba arkadaşlar. beklettiğim için üzgünüm. bugün katy perry analizi okuyacaksınız. öncelikle klipten resim atamayacağım için bir diğer sekmenizde analiz edilecek klip olsun. teşekkürler...
....Dark Horse Klip Analizi....
0.15
burada başında kedi maskesi olan insanlar var. Ayrıca kediler mısırda kutsaldır.
0.23
Katy burada peruk takmış. Farklı renkli peruklar farklı kişilikleri temsil eder.
0.32
burada Katy kraliçe gibi olmuş.
0.39
peruktaki ra'nın gözünü tek ben görmedim değil mi?
0.56
Ve bir elmas. demek ki bu adam illuminati için falan çalışıyor. çünkü para=illuminati.1.05
Katy burada şaşırıyor.
1.07
Ra'nın gözünü tek benmi gördüm? (bu arada katy'nin gülümsemesi <3)
1.13
dudağını yalıyor. bir bakıma seksi simgelemiş.
1.15
aslında tam burada adamın allah kolyesi vardı. hepimiz görmüşüzdür. sanki yok gibi değilmi?
bu arada adamın yanıp kül olmasının sebebi kolye. (ve o kolyenin resmini multumedyada bulabilirsiniz.)
1.25
burada yunan mitolojisinden medusa'yı görüyoruz.
Medusa; gözlerine bakıldığında taşa çeviren bir dişi canavar. Gorgon kardeşlerden tek ölümlü olandır ve saçları yılandır. Klibe bakardak Katy'nin saçında altına benzeyen bir yılan simgesi var.
1.50
daha yakındak bakmak istersek;1.56
Burada Katy'nin farklı bir alterini görüyoruz.
ve sol üst köşede tavşan sembolü var. Tavşan; akıl programcılığı anlamındadır. ''tıpkı model-pembe mezarlık klibindeki gibi.''
2.18
burada demin bahsettiğimiz alterin ne kadar güçlü olduğunu göstermiş. -bu arada tek göz-
Bu kadar dark horse klip analizi yeterli.
Birazda roar diyelim. üstünden öylesine bir bakalım. sadece önemli sembollerden bahsedeceğiz.
Kaplan illuminatiyi simgeliyor. katy baştan bu kaplana uyuyor ama daha sonra uyanıyor ve ona karşı çıkıyor. 3.13 de katy perry ve kaplana yani illuminatiye kükrüyor. ve katy kazanıyor. Burada illuminatiye karşı direneceğini anlatmış.Bu arada kedi'nin seks kölesi anlamına geldiği heryerde vurgulanıyor. Katy hayranlarına KatyCat deniyor. yani cat:kedi demek ise katy'nin hayranlarına Katy'nin seks köleleri anlamına gelir. illuminatinin en büyük kozu hayran gruplarıdır.
UMARIM BU ANALİZİ BEĞENMİŞSİNİZDİR. BİR SONRAKİ ANALİZDE NE YAPSAM BİLMİYORUM. BANA FİKİR VERİN SİZLERİ SEVİYORUM. VOTE-YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN. 90 VOTE 75 YORUMA YB GELİR. ÖPTÜÜÜM :) xx