3.bölüm (TTS)

83 3 0
                                    

"Senden nefret ediyorum baekhyun!"

"Taeyeon beni bir dinle!"

"Senin neyini dinleyeceğim he!, arama bir daha beni seni adî sürtük!!"

Taeyeon baekhyun'nun yüzüne kapatmıştı telefonu, o kadar cok sinirliydi ki evde ki her şeyi kıracak hale gelmişti.
Bale gösterisine gelmesi onu zaten sarsmıştı iyice, baekhyun da arayınca daha bir sarsılmıştı. Evde tekti ve yanında birinin olması gerekiyordu yoksa kötü şeyler olacaktı. Direk telefonu eline aldı ve tiffany'i aradı, eve gelmesini ve seojuhyun'u da yanında getirmesini soyledi.

Yarım saat sonra tiffany ile seojuhyun gelmişlerdi. Taeyeon ioe birlikte koltuğa oturdular ve uzun süre konuşmadılar. Sessizliği bozan kişi seojuhyun olmuştu.

Seo: taeyeon kuzum bir şey mi oldu?

Tiff: tae iyi misin?

Tae: hayır degilim. Cok kotuyum.

Seo,tiff: ne oldu!!!?

Tae: anlaticagim. Dün bale gösterime baekhyun geldi...

Seo: nee!!???

Tae: evet ve ben dans yerimi sergilerken gordum ve sok oldum. Gosterim bittiginde soyunma odama girdi ve bana bir seyler anlatmak istedigini soyledi. Ben tabii dinlermiyim, çığlığı bastim. Hocalarim geldi, guvenlik geldi. Ona orda kufurler yağdırdim....

tiff: ee nasil yani senin almanya da oldugunu nerden biliyordu ki bir an da basmiş gelmis? Salağa bak

Tae: off bilmiyorum. Neyse bugun de beni aradı numaramı nerden bulmuş onu bile bilmiyorum, sinirlendim ve yuzune kapattim. Olay bu ve bu yuzden cok sinirliyim.

Seo: oy askim, salaga bak ಠ_ಠ

Tiff: evinin adresini biliyor mu peki? Gelmez herhalde?

Tae: hicbir fikrim yok kuzum. Gelsin bak ne yapiyorum ben ona ಠ_ಠ

Seo: aynen bak ne yapiyoruz ona biz kkkkk~

Taetiff: haahha aynen

Tiff: sana gulmek yakışıyor taeyeon
Ağlama bir geri zekalı için 😁

Tae: tamam ağlamıyorum. Bu gece benimle kalın yarın zaten kurs yok.

Seotiff: tamam. 🙌

Street Dancer And Ballerina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin